آخرین اخبار

12. مرداد 1401 - 23:32   |   کد مطلب: 42930
معاون جهادکشاورزی همدان از اختصاص سهمیه برنج، مرغ و گوشت قرمز از محل ذخائر راهبردی کالا‌های اساسی به منظور برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر به هیات‌های مذهبی استان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین فضلی گفت: این کالا‌های اساسی شامل هزار و ۲۴ تن برنج، ۶۱۲ تن مرغ منجمد و ۱۰۴ تن گوشت قرمز است.

او گفت: توزیع این اقلام اساسی برای ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته شده است و در طول ایام سوگواری تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
استان همدان دارای یک هزار و ۵۰۰ مسجد در سطح مناطق شهری و روستایی است و سه هزار هیات مذهبی نیز در این استان فعالیت دارند که ۲ هزار و ۲۰۰ هیات از این تعداد در سامانه بیرق تبلیغات اسلامی ثبت شده است.

معاون توسعه بازرگانی جهادکشاورزی همدان می‌گوید: تخصیص اقلام اساسی در هر شهرستان با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی آن شهرستان صورت می‌گیرد.

او گفت: این اقلام برای تهیه و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب متناسب با میزان جمعیت آن‌ها در اختیار هیات‌های مذهبی و سوگوار قرار می‌گیرد.

فضلی در ادامه گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مقدار تعیین شده از این کالا‌ها را به نمایندگانی که از سوی مدیریت جهاد کشاورزی و تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی می‌شوند، تحویل می‌دهد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal