آخرین اخبار

21. آبان 1401 - 22:33   |   کد مطلب: 43630
استاندار همدان گفت: در تلاش هستیم تا کنگره ملی دوم ۸هزار شهید استان، بهتر از کنگره اول برگزار شود.

به گزارش آوای سیدجمال، علی رضا قاسمی فرزاد در جلسه کنگره ملی 8هزار شهید استان با بیان اینکه تلاش دست‌اندرکاران کنگره ملی 8هزار شهید استان، قابل تقدیر و تشکر است گفت:با توجه به اغتشاشات اخیر، برگزاری یادواره شهدا در مدارس به ویژه مدارس دخترانه برای پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب، بسیار حائز اهمیت است.

 وی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیتی که امروز در جامعه ایران وجود دارد، مرهون رشادت‌های شهدای والامقام است افزود:طی ارزیابی‌های انجام شده، کنگره‌ اول شهدای استان، با کیفیت و بی‌نظیر بوده است. 

 استاندار همدان افزود: در تلاش هستیم تا کنگره ملی دوم (8هزار شهید استان)، بهتر از کنگره اول برگزار شود؛ زیرا ما نسبت به شهدا تعلق خاطر خاصی داریم و باید دینمون را نسبت به آن‌ها ادا کنیم.

 قاسمی فرزاد ابراز داشت:با توجه به تلاش‌های دشمنان در‌ راستای کم‌رنگ کردن نقش شهدا، باید در معرفی و نکوداشت جایگاه و مقام شهدا بیش از پیش تلاش کنیم.

 وی با بیان اینکه طبق گزارش دبیران کمیته‌های 23گانه کنگره ملی، اقدامات خوب و ارزشمندی در راستای برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید استان انجام شده است  اظهار کرد:مقدمات برگزاری اولین‌ یادواره شهدای مهندس با محوریت دانشگاه صنعتی همدان در دست اقدام است.

 قاسمی فرزاد در پایان گفت:یکی از برنامه‌هایی که در آینده در دستور کار قرار دارد، برگزاری یادواره هر شهید در مدارس و دستگاه‌های اجرایی استان است. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal