آخرین اخبار

25. آذر 1392 - 5:24   |   کد مطلب: 15450

th

زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه در سالهای اخیر حضور پررنگی در عرصه های مختلف داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،این قشر که تا سالهای پیش حضور آن چنانی در عرصه های موجود در جامعه را دارا نبودند اکنون به عنوان عنصری مهم در تصمیم گیری ها محسوب میشوند.

پیشرفت های حیرت انگیز در زمینه های ورزشی،علمی،فرهنگی و دیگر بخش ها حاکی از این موفقیت است.

در شهرستان اسدآباد نیز شاهد این طی کردن این مسیر از طرف بانوان دیارسیدجمال بوده ایم که میطلبد از آن به عنوان یک موفقیت نام برد.

زنان اسدآبادی اما از یک امکان بالقوه محروم هستند.

پارک بانوان جایی است که حق آنان است اما این قشر تاکنون به این حق خود نرسیده اند.بانوان که حضور گسترده ای در مراسمات ورزشی،مذهبی و مراسمات ملی داشته اند حق این را دارند که در یک مکان مختص به خودشان آرامش داشته باشند.

پارک بانوان همان مکانی است که میتواند به یک مکان دنج برای این افراد تبدیل شود.همه ما به این موضوع واقف هستیم که آرامش زنان آرامش خانواده ها را در پی خواهد داشت.با وجود مشکلات و گرفتاری های روزمره این پارک میتواند به عنوان یک هدیه مناسب از سوی مشئولین شهر به خانواده ها تلقی شود.

اما چه اقداماتی برای احداث این پارک در شهرستان انجام شده است.

جواب این سوال را از عضو شورای شهر اسدآباد پرسیدیم.محمدتقی ایمانی که در دوره های پیش نیز عضو این شورا بوده اشراف کاملی به مصوبات دارد.

وی به خبرنگار آواسیدجمال گفت:زمزمه های احداث این پارک از اوایل دورسوم مطرح شد.

ایمانی افزود:مکان پیشنهادی برخی افراد در آن زمان روبروی پارک ملت بود که با مخالفت هایی نیز همراه بود.

این عضو شورای شهر تصریح کرد:مسائل امنیتی موجود در آن مکان بعلت دوری از شهر،عبورومرورماشین های سنگین و قرار داشتن پارک ملت در این سوی جاده از مهمترین ایراداتی بود که به این مکان وارد بود.

وی در ادامه گفت:کمیسون بانوان در آن زمان چند مکان دیگر را برای احداث این پارک پیشنهاد داد که محوطه های موجود در کنار مسکن مهر که پارکهای رضوان و چی چی امام در آن قرار دارند برجسته ترین مکان پیشنهادی بود.

این مقام مسئول قسمتی از پارک شهید رجایی را به عنوان دیگر مکان پیشنهادی برای احداث اعلام کرد.

IMG_00551

ایمانی خاطرنشان کرد:این پارک از معدود پاکهای موجود در مرکز شهر است و ساختمانهای اطراف آن نیز به راحتی به درون پارک اشراف دارند.

عضو شورای شهر اسدآباد به مکان قطعی برای احداث این پارک اشاره ای نکرد اما گفت:در بودجه سال 93 این موضوع را مدنظر خواهیم داشت و برای آن اعتبار در نظر خواهیم گرفت.

وی به پیگیری های کمیسیون بانوان شورا در رابطه با این موضوع هم اشاره داشت و افزود:این پارک حق بانوان اسدآبادی است که باید هرچه سریعتر احداث شود.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal