آخرین اخبار

25. آذر 1392 - 20:23   |   کد مطلب: 15514

ساعت1بامداد*میدان سیامکی*هوامنفی چند درجه!

اتوبوس های مسیر کرمانشاه در حال رفت وآمدهستند.یک پسر سبزه از ماشین پیاده میشود و تقریبا سرگردان در میدان میچرخد.نزدیک رانندگان آمده و میپرسد:من اهل مشهدم و اینجا غریب.آیا جایی هست که شب را در آنجا بگذرانم؟

اوهمچنین میفزاید:برای یک کار اداری به اینجا آمده است.رانندگان خطی و افراد حاضر در صحنه نمیتوانند کمکی به وی کنند چرا که جوابی برای او ندارند.چندنفر به این جوان غریب تعارف میکنند که شب را به منزل آنان بیاید ولی وی قبول نمیکند و مسیر خود را به داخل شهر ادامه میدهد و در مه شبانگاهی ناپدید میشود.

...

403

این مطلب مقدمه ای بود بر یک موضوع؛نبود مهمانپذیر در دیار سیدجمال.

دارابودن یک مهمانپذیر از بدیهی ترین امکانات یک شهر(هرچندکوچک)است ولی این امکان در اسدآباد وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،یک مهمان پذیر در روستای ملحمدره و دو  نمازخانه در پارک ملت و گردنه گزینه های مسافران برای گذراندن شب در اسدآباد است.

اما آیا نمازخانه جای خوابیدن و استراحت است؟

آیا همه مسافران مسیر پرپیچ وخم روستای ملحمدره را بلد هستند؟

تنها مهمانپذیر شهر نیز به حالت تعطیل درآمده و خبری از راه اندازی آن نیست.مشخص نیست که چرا اسدآباد با این همه مکان گردشگری و ظرفیت دارای یک مهمان پذیر مناسب و استاندارد نیست.آیا اختصاص یک مکان برای مهمانپذیر کار مشکلی است؟

در شهرهای دیگر مهمانپذیرهایی هرچند کوچک وجود دارد که باعث عدم سرگردانی مسافران میشود.فصل سرما نیز در راه است(آغازشده)و این مورد کار را سخت تر میکند.

چرا که زمستان،تابستان نیست که بشود شب را در چادر گذراند.در پایان امیدوارم همه مسئولین مرتبط به این موضوع دست به دست هم داده و یک مهمانپذیر استاندارد و مناسب در شان دیار سیدجمال آن هم در یکی از بهترین نقاط شهر بسازند.

فراموش نکنیم همین مسافرخانه اگر درست مدیریت شود میتواند به عنوان یک نکته مثبت در جذب گردشگر موثر باشد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal