آخرین اخبار

26. آذر 1392 - 13:27   |   کد مطلب: 15520

به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر شهرستان اسدآباد در زمینه های علمی و فرهنگی تجلیل و قدردانی شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال؛ فرماندار اسدآباد روز سه شنبه در این مراسم به تبیین ضرورت و اهمیت پژوهش و جایگاه آن در جامعه پرداخت و گفت : هفته پژوهش فرصتی است تا مردم و دوستداران علم و پژوهش با یکدیگر به تعامل بپردازند و مردم بیشتر در جریان فعالیت های پژوهشی انجام شده در بخش های گوناگون قرار گیرند.

حمزه عبدکوند اظهار داشت : تحقیق و پژوهش فرایندی وقت گیر و زمان بر است و بیش از هر چیز نیازمند صبر و شکیبایی مسئولان و پژوهشگران است .

وی هم افزایی و تلاش نخبگان ابزاری و فکری را در راستای توسعه علمی مهم دانست و افزود : اختصاص یک تا سه درصد از بودجه به بحث پژوهش و تحقیق نشان از توجه ویژه دولت به این مقوله مهم است .

در ادامه مدیر مرکز رشد پارک علم وفن آوری همدان از افزایش تسهیلات شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت : بر اساس اعلام هیات دولت در بودجه سالجاری میزان تسهیلات درنظر گرفته شده برای شرکت های دانش بنیان 20 برابر سال گذشته شده است.

محمد جمشیدی  با اشاره به وجود 30پارک فن آوری در سطح کشور خاطرنشان کرد : در همدان نیز این پارک تاسیس شده و از سال 89 اقدام یه پذیرش طرحهای پژوهشی نموده است.

 

تجلیل از پژوهشگران (3) تجلیل از پژوهشگران (7) تجلیل از پژوهشگران (5) تجلیل از پژوهشگران (2) تجلیل از پژوهشگران (1) تجلیل از پژوهشگران (6)

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal