آخرین اخبار

29. آذر 1392 - 6:00   |   کد مطلب: 15694

بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: با تعهداتی که شورای اسلامی و دهیار روستای ملحمدره برای باز نگهداشتن مسیر خط لوله گاز و یا تحصیل اراضی داده اند سال آینده این روستا از نعمت گاز بهره‌مند خواهد شد.

محمدرسول طاهری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال گفت: با بیان اینکه روستای ملحمدره یک روستای هدف گردشگری و توریستی است، اظهار داشت: اقدامات خوبی در این روستا در زمینه‌های مختلف از جمله طرح هادی، آبرسانی، برق‌رسانی انجام شده است.بخشدار

وی با اشاره به اینکه روستای ملحمدره در زمینه تولیدات کشاورزی و باغات قابل توصیف است، افزود: در این روستا که آب و هوای مناسبی در فصل تابستان دارد که می‌تواند در زمینه گردشگری روی آن برنامه‌ریزی شود.

بخشدار مرکزی اسدآباد با بیان اینکه متأسفانه اهالی این روستا از نعمت گازرسانی برخوردار نیستند، گفت: در نشستی با مسئولان شرکت گاز استان، اداره راه و شهرسازی و همچنین شوراهای اسلامی این روستا مشکل گازرسانی را بررسی کردیم.

طاهری افزود: به علت مشکلات تحصیل اراضی و عبور خط  گاز از مسیر حریم باغات شخصی اهالی روستای ترخین‌آباد عبور می‌کند، مشکل گازرسانی به روستای ملحمدره با مشکل مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز در صورت رفع این مشکل آمادگی لازم را برای گازرسانی به روستای ملحمدره دارد، تصریح کرد: در نشستی که با مسئولان شرکت گاز و شورا داشتیم در صورت متعهد شدن شورا برای باز نگه داشتن مسیر خط گاز در فصول زمستان عملیات گازرسانی به این روستا اجرایی خواهد شد.

بخشدار مرکزی اسدآباد خاطر نشان کرد: برای اجرای عملیات گازرسانی به روستای ملحمدره 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که توسط شرکت گاز استان برای سال آینده اجرایی می‌شود.

وی با قدردانی از شرکت گاز استان در خصوص گازرسانی به روستاهای دیگر، گفت: امروز روستاهای ما در دورترین نقاط شهرستان از نعمت گاز برخوردارند. 

طاهری از برخورداری 93 درصد روستاهای بخش مرکزی از نعمت گاز خبر  داد و گفت: از 68 روستای بخش مرکزی اسدآباد با جمعیت 39 هزار و 29 نفر 49 روستا دارای گاز هستند.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی گازرسانی به هفت روستای بخش مرکزی در حال انجام است، یادآور شد: همچنین دو روستا نیز برای گازرسانی عقد قرارداد داشته‌اند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal