آخرین اخبار

1. دى 1392 - 8:21   |   کد مطلب: 15798

رییس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد از اضافه شدن رشته های علوم قرآنی، روابط عمومی، امور فرهنگی و مدیریت امور اداری در مقطع کاردانی خبر داد و گفت: این چهار رشته از بهمن ماه دانشجو می پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای سید جمال،علیشاه عسگری ادامه داد: با این چهار رشته تعداد رشته های فعال در دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد به 12 رشته رسید.

وی ادامه داد که دانشگاه علمی کاربردی در اسدآباد یک دانشگاه دولتی محسوب می شود و مدرک تحصیلی آن زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات و فناوری صادر می شود.علیشاه عسگری

وی در مورد عدم وجود رشته های فنی در دانشگاه علمی کاربردی گفت: ما به دنبال فراهم کردن اقدامات اولیه هستیم تا بتونیم یک یا چند رشته فنی را به مجموعه خود اضافه کنیم.

رییس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد  تصریح کرد: در دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر آموزش نظری یک آموزش عملی نیز داریم که فرد متناسب با رشته ای که انتخاب کرده است مهارت مورد نظر را می بیند.

عسگری ادامه داد: تا کنون کارهای پایانی فارغ التحصیلی 60 نفر انجام شده است و 30 نفر نیز تا کنون گواهی موقت پایان تحصیل دریافت کرده اند.

وی در پایان گفت: تا کنون 60 نفر برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند که پیش بینی ما ثبت نام 160 نفر در رشته های مختلف این دانشگاه می باشد.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal