آخرین اخبار

12. خرداد 1394 - 11:36   |   کد مطلب: 27909

فرمانده انتظامی اسدآباد از دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آواسیدجمال،داوود علی‌بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی معتاد و معلوم‌الحال در امر فروش لوازم و قطعات کارکرده خودرو فعالیت دارد، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل اکیپ‌های ویژه از پلیس آگاهی و کلانتری 11 این شهرستان محل سکونت و نحوه فعالیت نامبرده رصد شد و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه از منزل وی بازرسی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی اسدآباد از کشف لوازم خودرو از منزل متهم خبر داد و اضافه کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در ادامه با انجام بازجویی‌های فنی و پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت دو دستگاه خودروی سواری پراید و یک فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

وی با اشاره به شگرد سارق در امر سرقت خودروها تصریح کرد: متهم در طول بازجویی‌ها بر استفاده از شاه‌کلید در امر سرقت خودروها اعتراف کرد.

علی‌بخشی افزود: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

وی در ادامه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در طول هفته جاری خبر داد.

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: این طرح با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان اجرا شد.

وی افزود: نیروی انتظامی این شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود در سطح نقاط آلوده اقدام به اجرای طرح‌های مربوطه کرده و به توفیقات و کشفیات چشمگیری نیز دست یافته است.

علی‌بخشی از موفقیت پلیس در کشف مواد مخدر و جمع‌آوری اقلام ممنوعه و ضدفرهنگی، دستگیری معتادان تابلو و خرده‌فروش، کشف وسایل نقلیه سرقتی و توقیف خودروها و موتورسیکلت‌سواران مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای این‌گونه طرح‌ها خبر داد.

وی ادامه داد: علاوه بر کشف 106 گرم انواع مواد مخدر، تعداد دو دستگاه خودروی سواری سرقتی کشف و 16 دستگاه خودرو و 51 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف شد.

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: 54 نفر نیز در حوزه‌های مختلف جرایم دستگیر شدند.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal