آخرین اخبار

12. مهر 1394 - 11:58   |   کد مطلب: 28870
در هفته نیروی انتظامی صورت می‌گیرد:
اجرای 55 برنامه فرهنگی، آموزشی و عمرانی در اسدآباد
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از اجرای 55 برنامه فرهنگی، آموزشی و عمرانی در اسدآباد در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، داوود علیبخشی در نشست خبری شهرستان اسدآباد به مناسبت هفته ناجا، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی با شعار «اقتدار » نامگذاری شده که باید با ایجاد همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان اقتدار و امنیت را ایجاد و حفظ کنیم.

وی  از اجرای 55 برنامه فرهنگی، آموزشی و عمرانی در اسدآباد در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت:  این برنامه ها شامل دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت کنارکنان ناجا در نماز جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان نیروی انتظامی، تجلیل از کارکنان و بازنشستگان ناجا، قرائت پیام مهر در مدارس، اجرای همایش خانواده‌های ناجا، برگزار کلاس‌های آموزش همگانی در مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها است.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از بهره‌برداری کلانتری جدیدی در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این کلانتری در بلوار جانبازان واقع شده است که برای ایجاد آن 650 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم جمعیت و مشکلات زیادی که در حوزه اجتماعی در سطح شهرستان وجود داشت، نیاز ایجاد یک کلانتری ضرورت داشت.

علیبخشی تصریح کرد: جرم خیز بودن این منطقه توانستیم یک ساختمان را در آن منطقه خریداری و تجهیزات و امکانات را در آن قرار دهیم و با ایجاد این کلانتری بسیاری از مشکلات نیروی انتظامی حل می‌شود چرا که عملیات‌های مختلف در سطح شهرستان وجود دارد.

وی از کاهش 15 درصدی سرقت و افزایش 13 درصد دستگیری سارقان در شهرستان خبر ااد و گفت: بیشتر سارقان معتاد هستند که باید برای این امر چاره ای اندیشیده شود و مسئولان موضوع اعتیاد را به عنوان معضل بزرگ به صورت ریشه ای حل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از کاهش تصافادت برون شهری و درون شهری اشاره کرد و گفت: هم اکنون با همت شهرداری 6 دوربین در نقاط مختلف شهر از جمله میدان‌های سیدجمال‌الدین، دانشگاه، طالقانی، امام(ره)، شهدا، آزادگان نصب شده است و این امر کمک بزرگی در بحث کاهش تصادفات و تخلفات خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal