آخرین اخبار

7. آبان 1394 - 10:46   |   کد مطلب: 29170
طی 24 ساعت گذشته وزارت امور خارجه کشور شاهد تغییر و تحولاتی بود که به نظر می رسد این وزارت خانه را برای دوران رویارویی با پسابرجام آماده تر خواهد کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی 24 ساعت گذشته وزارت امور خارجه کشور شاهد تغییر و تحولاتی بود که به نظر می رسد این وزارت خانه را برای دوران رویارویی با پسابرجام آماده تر خواهد کرد.

 

در همین راستا مرضیه افخم سخنگوی سابق وزارت خارجه کشور طی حکمی به عنوان سفیر ایران در مالزی انتخاب شد و تا دو هفته دیگر باید ایران را به مقصد کوالا لامپور ترک کند.

 

مرضیه افخم که از نیمه دوم اسفندماه 1361 در وزارت خارجه مسئولیت خود را آغاز کرده براساس اطلاعات مندرج در سایت وزارت خارجه دارای لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و فوق لیسانس مطالعات منطقه ای از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

بر اساس این گزارش از این پس «صادق حسین جابری انصاری » که اکنون مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه است، جانشین افخم خواهد شد. جابرانصاری رییس سابق مرکز مطالعات خاورمیانه و خلیج فارس دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه و سفیر اسبق ایران در لیبی هم است.

 

در ادامه این انتصابات محمد ایرانی سفیر اسبق ایران در بیروت به عنوان مدیرکل جدید خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت خارجه و جایگزین حسین جابرانصاری منصوب شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal