آخرین اخبار

12. آذر 1394 - 22:28   |   کد مطلب: 29530
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در همایش «لبیک یا حسین(ع)» اسدآباد:
رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی اعتقاد به واقعه کربلا و پیروی از ولایت است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مسلمانان نظام جمهوری اسلامی به عنوان منادیان وحدت اسلامی هستند، گفت: امروز رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی در عمل به دستورات الهی و پیروی از ولایت فقیه و اعتقاد به محرم و صفر است.

به گزارش آوای سیدجمال، علاءالدین بروجردی در همایش «لبیک یا حسین(ع)» اسدآباد در مسجد علی ابن ابیطالب با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «ما هرچه داریم از محرم و صفرداریم»، اظهار کرد: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی در عمل به دستورات الهی و پیروی از ولایت فقیه و همچنین از برگزاری مراسمات باشکوهی چون محرم و صفر است.

 

وی با بیان اینکه در این مقطع از تاریخ بشریت جمعیت مسلمان یک میلیارد و 700 میلیون نفر است، تصریح کرد: اما امروز از این جمعیت تنها 300 میلیون نفر مسلمان شیعه توفیق پیدا کرده اند که در چنین فضایی بمانند و زندگی کنند.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مسلمانان نظام جمهوری اسلامی به عنوان منادیان وحدت اسلامی هستند، افزود: واقعیت این است که بدون ارتباط با ذات الهی امکان چرخش همه هستی وجود ندارد و این اعتقاد جاودانه ماست و معتقدیم امام معصوم(ع) در میان ما حاضر  و زندگی میکند و بر زندگی و اعمال ما هم ناظر است.

 

وی ارتباط بین خداوند متعاال و انسان را دو طرفه دانست و گفت: اگر او را یاد کنید شما را هدایت و پیروی خو اهد کرد و باید این ارتباطات متقابل باشد.

 

بروجردی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در قبل از پیروزی انقلاب با دست خالی و البته اراده ملت و مسلما" مسلح به اسحله ایمان، توانست مقابل ابرقدرت‌های جهان بایستد و امروز بعداز 37 سال گذشت انقلاب هنوز پابرجا است و پایدار خواهد ماند.

 

وی با اشاره به سخنان امام(ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: امروز این انقلاب به پشتوانه اسلام و بینش اسلامی و رهنمودهای رهبری مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده است.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایمان و اعتقاد امام (ره) و ملت باعث پیروزی انقلاب شده است، گفت: امروز باید با انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل های آینده مقابل ناتوی فرهنگی که رهبر انقلاب از آن سخنان می‌گویند، بایستیم.

 

وی راهپیمایی زائران حسینی در عراق را یک حرکت عظیم و اتحاد و یکپارچگی خواند و افزود: حرکتی که امام حسین(ع) در واقعه کربلا انجام داد درس و عبرتی است که باید ما امروز از آن الگو بگیریم.

 

بروجردی در ادامه سخنان خود به جنگ‌های مختلف در لبنان و بحرین و سوریه اشاره کرد  و گفت: امروز سیدحسن نصرالله در جمع خبرنگار از رهبر انقلاب سخن میگوید و خود را مقلد امام خامنه ای میداند و این یک افتخار برای ملت ایران است که رهبری فرزانه در کشور خود دارند.

 

وی با اشاره به سفر هزاران ایرانی در ایام اربعین به کربلا اشاره کرد و گفت: امروز ایرانیان از سراسر کشور کیلومترها مسیر را طی کردن و به عشق امام حسین(ع) به کربلا رفتند و این یک حرکت انقلابی اسلامی است که استمرار پیدا خواهد کرد.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: حرارت عشق به حسین(ع) حرارتی خاموش نشدنی است که هر ساله هزاران نفر را به سمت خود می‌کشاند.

 

وی تأکید کرد: امروز مکلف هستیم که در رفتار و اخلاق و سیاست خود از کربلا و امام حسین(ع) درس بگیریم.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal