آخرین اخبار

15. بهمن 1394 - 18:54   |   کد مطلب: 30095
گویا این روزها وعده های انتخاباتی نیز چربتر شده که مدیری با این میزان سرسپردگی در تلاش برای کاندید مورد نظر خود است. اما واقعا میزان نفوذ یک نماینده مجلس به چه میزان است؟ یک نماینده مجلس چه میزان برش می تواند داشته باشد؟

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از بهارانه، طبق تقویم انتخاباتی اعلام شده زمان آغاز تبلیغات انتخابات 94از تاریخ ۲۹ بهمن تا ۵ اسفندماه به مدت ۶ روز اعلام شده است؛ اما شاهد آن هستیم که برخی از کاندیداها چند هفته زودتر کار تبلیغات خود را در محافل ، مساجد و تحت عنوان نشست های خانگی آغاز کرده اند.

این روزها بازار تجلیل ها و بزرگداشت ها و انواع برنامه های فرهنگی و مسابقه ها و مراسم های این چنینی و کلا برنامه هایی که محل تجمع شهروندان است نیز داغتر شده است و افرادی با نفوذ خود که مجوز حضور در این مراسم را دارند از آن به خوبی بهره برداری می کنند.در این بین مدیرانی با استفاده از این موقعیت به گسترش فعالیت های خود می پردازند تا به نوعی یک تیر و دو نشان کنند؛ از طرفی برنامه های خود را با استفاده از کمک های کاندیداها گسترش می دهند و کارنامه فعالیت های خود را درخشانتر کنند و از طرفی سرسپردگی خود را به برخی از این کاندیداها نشان می دهند.
به گونه ای این موضوع شدت یافته که بارها فرماندار بهار در جلسات متعدد مجبور به تذکر شده و از این مدیران درخواست داشته که مراقب فعالیت های انتخاباتی خود باشند؛ اما میزان سرسپردگی برخی از این مدیران در حدی است که پیه عزل را نیز به تن خود زده اند و به هر قیمتی در پی ادای دین به کاندید مورد نظر خود هستند.
گویا این روزها وعده های انتخاباتی نیز چربتر شده که مدیری با این میزان سرسپردگی در تلاش برای کاندید مورد نظر خود است. اما واقعا میزان نفوذ یک نماینده مجلس به چه میزان است؟ یک نماینده مجلس چه میزان برش می تواند داشته باشد؟ البته این نفوذ به نوع فعالیت نماینده در مجلس نیز بستگی دارد و این خطه از ایران نشان داده که افرادی با نقش کلیدی به جامعه و مجلس تحویل داده است. نقشی همچون ریاست کمیسیون اصل نود که نقشی کلیدی در مجلس ایفا می کند. پس کاندیداها باید هم امیدوار به چنین سمت هایی در مجلس باشند و باید هم وعده های بزرگ به طرفدارانشان بدهند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal