آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 19:46   |   کد مطلب: 30339
کاندیداها برای معرفی خود به مردم صداقت را در پیش بگیرند.

به گزارش آوای سیدجمال؛ صداقت و راستگویی یکی از خصلتهای مهم افراد مومن است که این روزها بیشتر از دیگر خصلتها خود را نشان میدهد و مهم جلوه میکند.

این روزها که بازار تبلیغات انتخاباتی در هر شهر و دیاری داغ است کاندیداها برای مطرح کردن خود از هر تبلیغاتی استفاده میکنند .

برخی مواقع از القابی برای خود استفاده میکنند که هنوز به اخذ آن درجه و مدرک به صورت رسمی نایل نشدند. اخیرا" شنیده میشود که یکی از نامزدهای انتخاباتی دوره ی دهم مجلس شورای اسلامی که چندی پیش با پیشوند دکتر وارد رقابت شده بود! هم اکنون با علم به اینکه اگر کسی فاقد عنوانی از جمله دکتر " جهت فریب افکار عمومی استفاده کند محکوم به حبس از شش ماه تا دو سال خواهد شد، لذا این نامزد هم اکنون به اجبار قانون اقدام به حذف عنوان دکتر" از تمامی بنرها و پوسترهای تبلیغاتی خود کرده!

کاندیداها مطمین باشند که مردم به عکس و پوستر زیبا و یا القاب مهندس و دکتر رای نمیدهند و انتظار می رود که با صداقت بیشتری در این عرصه ها وارد شوند چرا که انتخاب خود را از روی آگاهی و شناخت انجام میدهند.

امید است که شاهد صداقت بیشتری از طرف همه ی نامزدها باشیم تا شاهد این گونه ترفندهای کاذب جهت گرفتن رای و عوام فریبی نباشیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal