آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 12:43   |   کد مطلب: 30504
استاندار همدان گفت: امیدوارم مجلس دهم اقتصاد مقاومتی را به خوبی حمایت کند تا در پسا برجام بتوان با استفاده از فناوری های پیشرفته جهان و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی ، برای توسعه کشور تلاش کرد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از نافع؛ محمد ناصر نیکبخت در آیین هفته منابع طبیعی اظهار کرد: ایران برای دستیابی به رشد هشت درصدی در اقتصاد نیازمند 900 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و سالانه 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات 7 اسفند ادامه داد: پیام انتخابات برای ملت ایران و جهان، همدلی، همزبانی، هماهنگی و پیام حمایت از نظام اسلامی است.

استاندار همدان بیان کرد: در استان همدان با همت مردم، تلاش مجریان و اهتمام ناظران و سعی و تلاش دستگاه های انتظامی و امنیتی، انتخابات پرشور، کم مساله و در شرایط و محیط امنی صورت پذیرفت.

نیکبخت اضافه کرد: مجریان و ناظران انتخابات در همدان بخاطر انجام مر قانون سربلند هستند عوامل امنیتی و انتظامی نیز با تمام توان برای حفاظت از انتخابات وارد میدان شدند.

وی گفت: حضور 62 درصدی مردم با همه محدودیت ها و گره ها و تگناها در پای صندوق های رای قابل احترام است و این حضور لبیک به خواسته رهبری معظم انقلاب ، حمایت از نظام، همدلی، هبستگی و همراهی مردم را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه اگر برخی محدودیت ها در انتخابات حاکم نبود بطور حتم شرایط دیگری رقم می خورد افزود: اسم هر کسی از صندوق آرا خارج شده برای ما قابل احترام است چون ما قرار است برای رای مردم ارزش و احترام قائل شویم.

نیکبخت اضافه کرد: با وجود اینکه گفته می شد کاندیداها برای افکار مختلف فراگیر نیستند و شاید میزان مشارکت کاهش یابد، اما مردم با وجود محدودیت هایی که وجود داشت پای صندوق حضور یافتند.

استاندار همدان اظهار کرد: همواره رقابت های انتخاباتی مشکلاتی را به همراه دارد، اما تشکلها، جناحهای سیاسی، احزاب و گروه ها به خوبی اخلاق را رعایت کردند.

نیکبخت با بیان اینکه تنها موارد جزئی بی اخلاقی ها دیده و شنیده شده توضیح داد: در این دوره از انتخابات علیه برخی از بزرگان توسط برخی داوطلبان مجلس بی اخلاقی هایی صورت گرفت البته نه از سوی احزاب، تشکل ها و گروه های سیاسی بلکه از جانب جاهایی که انتظار نمی رفت.

وی افزود: موردی مبنی بر تخلف در شمارش آرا، نوع رای گیری و بر سر صندوق ها رای گزارش نشده و مردم همدان با وجود محدودیت های که وجود داشت در پای صندوق رای حضور یافتند.

پایان پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal