آخرین اخبار

28. اسفند 1394 - 16:12   |   کد مطلب: 30539
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 22 کیلو و 300 گرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی قصد دارد پس از تهیه یک محموله بزرگ مواد مخدر آن را از محورهای مواصلاتی همدان به استان خراسان جنوبی منتقل و در آنجا توزیع کند، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: این ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اقدام به کنترل نامحسوس محورهای ورودی شهرستان طبس کردند که در نهایت خودروی مذکور شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان همدان گفت: در بازرسی از این خودرو حدود 22 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این میزان مواد به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود که با هوشیاری پلیس کشف شد، افزود: در همین راستا یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

مهدیان‌نسب استمرار تعامل و ارتباط با مردم را یکی از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر دانست و خواستار توجه به این امر شد.

وی اظهار داشت: تعامل مردم با مجموعه انتظامی استان زمینه‌ای را مهیا کرده که پلیس مبارزه با مواد مخدر اشراف اطلاعاتی خوبی در سطح استان داشته باشد و در انجام طرح‌های خود به موفقیت‌های مطلوبی دست یابد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه فضا برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در استان همدان تنگ شده است، این مهم را زمینه‌ای برای ایجاد امنیت و آرامش برای مردم دانست.

منبع:فارس

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal