آخرین اخبار

2. فروردين 1395 - 16:42   |   کد مطلب: 30549
مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان همدان گفت: 46 پایگاه فوریت های پزشکی در استان همدان برای ارایه خدمات به شهروندان و مسافران در طرح عملیاتی امداد نوروزی فعالیت داشته و مستقر هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، عباس اولیا سمیع روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مرکز فوریت های پزشکی استان همدان با 18 پایگاه شهری، 27 پایگاه جاده ای و یک اورژانس هوایی از 27 اسفندماه سالجاری به مدت 18 روز در همه جاده های همدان مستقر شده است.
وی اضافه کرد: همچنین 11 نقطه ایستگاه سلامت در ورودی های شهرهای استان با هدف ارایه باشتاب خدمات پزشکی به مسافران نوروزی نیز دایر شده است.
وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال در تامین نیروی انسانی از 25 درصد از ظرفیت بخش خصوصی برای ارایه خدمات پزشکی به مسافران نوروزی نیز استفاده شده است.
اولیا سمیع با بیان اینکه 81 آمبولانس در طرح امداد نوروزی فعالیت می کنند تصریح کرد: تخت های ویژه بیمارستانی برای مواقع بحرانی در ایام نوروز امسال مهیا شده است و نیروهای فوریت های پزشکی استان به صورت ویژه آماده امداد رسانی به حادثه دیدگان هستند.
وی فعال بودن بیمارستان های دانشگاهی و داروخانه های شبانه روزی، استقرار یک باب بیمارستان صحرایی، فعالیت مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه به صورت 24 ساعته با حضور کارشناسان و مدیران ستادی دانشگاه را از جمله برنامه های این مرکز در این تعطیلات نوروز عنوان کرد.
وی از فعالیت بیش از 350 کارشناس، کاردان و پرستار در ایام نوروز امسال خبر داد و از مسافران خواست تعطیلات ایام نوروز را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.
سامانه 1490 و 1590 آماده ارایه گزارش و شکایت های مردمی در ایام نوروز امسال به مرکز فوریت های پزشکی استان همدان است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal