آخرین اخبار

5. فروردين 1395 - 16:07   |   کد مطلب: 30556
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد مطرح کرد
توقیف 55 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف 55 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح های نوروزی پلیس در طول هفته جاری در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، داوود علی‌بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه منطقه‌ای در ایام نوروز اظهار کرد: این طرح با هدف ناامن سازی محلات جرم خیز و پاکسازی نقاط آلوده انجام می‌شود که یگان‌های انتظامی با بهره گیری از امکانات موجود فعال است.

وی گفت: پلیس به کشفیاتی چون کشف مواد مخدر، دستگیری معتادین؛ کشف خودروی سرقتی، جمع آوری اقلام ضد فرهنگی و توقیف وسایل نقلیه مزاحم و متخلف دست یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در راستای اجرای طرح مقدار 110 کیلوگرم بذر قاچاق چغندر قند و تعداد 23 هزار و 180نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی از دستگیری تعداد پنج نفر سارق و سه نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر و 32 نفر در جرائم مختلف خبر داد و گفت: مقداری انواع مواد مخدر کشف و تعداد دو دستگاه خودروی سرقتی کشف، 55 دستگاه وسایل قلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

علی‌بخشی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواست موارد مشکوک محلات را از طریق فوریت‌های پلیسی برای برخورد با آن اعلام کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal