آخرین اخبار

9. فروردين 1395 - 11:24   |   کد مطلب: 30565
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان همدان خبر داد
دستگیری 7 فرد متخلف در منطقه حفاظت شده همدان
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست همدان از دستگیری هفت فرد متخلف که در منطقه حفاظت شده نشر همدان اقدام به بوته‎کنی و کندن کنگر می‎کردند، خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از  خبرگزاری فارس از همدان، مهدی ضرغامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بوته‎کنی در مناطق حفاظت شده جرم است، اظهار کرد: هفت فرد متخلف از قانون شکار و صید که در ایام نوروز 95، در منطقه حفاظت شده نشر همدان اقدام به بوته‎کنی و کندن کنگر می‎کردند توسط یگان حفاظت محیط زیست دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی گفت: این افراد به صورت گروهی اقدام به کندن کنگر در منطقه حفاظت شده شراء می‎کردند که توسط یگان حفاظت محیط زیست شناسایی و به مقامات قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان همدان اظهار کرد: بر اساس قانون از بین بردن رستنی‎ها از جمله قطع درختان، خارزنی، بوته کنی و تعلیف غیر مجاز در مناطق حفاظت شده و پناهگاه‎های حیات وحش و تجاوز و تخریب در این مناطق جرم است.

وی با بیان اینکه هر کس مرتکب این جرم شود به جزای نقدی از یکصد هزار تا یک میلیون ریال یا حبس از یک ماه تا 6 ماه محکوم خواهد شد، خاطر نشان کرد: یگان حفاظت محیط زیست استان، در ایام نوروز و در طول سال به صورت شبانه‎روزی در مناطق حفاظت شده، تالاب‌ها و شکارممنوع به گشت‎زنی می‎پردازد و در صورت مواجهه با شکار و صید غیر مجاز و مواردی که بر اساس قانون جرم تلقی می‌شود با متخلفان برخورد می‎کند.

ضرغامی اظهار کرد: استان همدان دارای 6 منطقه حفاظت شده لشگردر و گلپرآباد ملایر، خانگرمز در تویسرکان، ملوسان در نهاوند، آلموبلاغ در شهرستان اسدآباد و شراء در شهرستان همدان است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal