آخرین اخبار

11. فروردين 1395 - 20:10   |   کد مطلب: 30580
بخشدار بخش خزل و شهر فیروزان نهاوند:
جوان ۲۱ ساله در استخر شنای نهاوند جان باخت
نهاوند - بخشدار بخش خزل و شهر فیروزان نهاوند گفت: جوان ۲۱ ساله در استخر شنای نهاوند جان باخت.

به گزارش آوای سیدجمال، فرهاد جهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه در روز هفتم فروردین‌ماه سال جاری جوان ۲۱ ساله نهاوندی در استخر پاسارگاد شهر فیروزان جان باخت.

وی گفت: علت اصلی حادثه شلوغی استخر بوده و متأسفانه احتمالا غرق شدن این جوان دور از چشم ناجیان به وقوع پیوسته است.

جهانیان با بیان اینکه برخی شایعات در خصوص حضور نداشتن غریق نجات در استخر مطرح‌شده است، گفت: با پیگیری‌های بخشداری خزل و همچنین نیروی انتظامی از حاضرین در استخر حضور ناجی در استخر تصدیق شده است.

وی افزود: حاضرین پس از متوجه شدن این حادثه بلافاصله جوان را از آب بیرون آورده و عملیات احیا را آغاز می‌کنند که قلب وی بعد از دقایقی شروع به تپیدن می‌کند ولی متأسفانه تا رسیدن به بیمارستان این جوان دچار مرگ مغزی می‌شود.

وی افزود: استخر پاسارگاد از روز وقوع حادثه تا نهم فروردین ماه تعطیل بوده است و نتیجه نهایی در مورد علت حادثه پس از نظر پزشکی قانونی اعلام می شود.

مسئول ناجیان شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سال گذشته در نامه‌ای رعایت حضور ناجیان در استخر پاسارگاد به مسئول استخر تاکید شد ولی متأسفانه مسئولین استخر همکاری خوبی با هیئت نجات‌غریق نداشتند.

خزایی اظهار کرد: پس‌ازآنکه متوجه بی‌توجهی و همکاری نکردن مالک و مسئولین استخر شدیم بلافاصله به اداره ورزش و جوانان شهرستان در نامه‌ای موارد را اعلام داشتیم و عنوان شد که در صورت بروز حادثه هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه این هیئت نخواهد شد.

وی اظهار داشت: در حادثه اخیر حضور ناجی در استخر تائید شده ولی آنچه مهم است رعایت استاندارهای موجود است.

وی افزود: استخر پاسارگاد با توجه مشخصات باید حداقل ۲ تا ۳ ناجی در محل استخر حضورداشته باشند که متأسفانه تاکنون آمار دقیقی از حضور چه تعداد ناجی در استخر به دست نیامده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal