آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 11:10   |   کد مطلب: 30608
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم وحدت و همدلی آحاد ملت و پرهیز از شعارزدگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از ایسنا؛ بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک سال 95 به ملت شریف ایران، اظها‌ر کرد: در 10 سال گذشته همواره تاکید مقام معظم رهبری بر حل مشکلات اقتصادی کشور بوده و دولت‌های مختلف نیز تلاش‌هایی در این راستا داشته‌اند اما متاسفانه برخی شعارها نیز بر زمین مانده و عملا اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخل مورد غفلت قرار گرفته است.

 

وی افزود: پیام مقام معظم رهبری در ابتدای سال 95 نشان می‌دهد که باید از شعارگرایی پرهیز کرد و به سمت اقدام به عمل روی آورد؛ بنا‌بر‌این دولت، مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان کشور باید کار را به سمتی سوق دهند که شاهد تحقق عملی اقتصاد مقاومتی باشیم، چرا که کشور ما این پتانسیل‌ را دارد که اقتصاد را بر مبنای توانمندی‌های داخلی پیش ببرد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تحقق اقتصاد مقاومتی را با وحدت و همدلی آحاد ملت میسر دانست و در ادامه گفت: ریشه فسادها و اتفاقاتی همچون اختلاف و ارتشاء، سهل انگاری‌ها و غفلت‌هاست. گاهی افراد وابسته به قدرت از جایگاه‌های شغلی خود سوء استفاده کرده و چنین اتفاقاتی بروز کرده است. پس لازم است نظارت‌ها در این زمینه قوی‌تر شود و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تعارف‌ها را کنار بگذارند.

 

نعمتی با تاکید بر لزوم تقویت سیستم‌های مالی، پولی، اقتصادی و اداری خاطر‌نشان کرد: در این صورت فساد هم کمتر رخ خواهد داد. ما باید سمت اداره سیستماتیک کشور رویم و اداره برخی از بخش‌ها از حالت کدخدامنشی فاصله بگیرد تا شاهد نظم بیشتر و همچنین کاهش فساد در اداره کشور باشیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal