آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1395 - 9:04   |   کد مطلب: 30899
نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه اگر بخواهیم در دل زمانبندی کارهای دیگر، نیم نگاهی هم به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، تحقق آن میسر نخواهد شد، گفت: این امر نیازمند مدیران توانمند است که اگر مدیری به روزمرگی و بی برنامه‌گی افتاده باشد، لیاقت مسئولیت در اداره را ندارد.

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به حذف یارانه قشری از جامعه پردرآمد، اظهار کرد: امیدواریم دولتی سرکار آید که به آینده مردم فکر کند و با پول‌هایی که از یارانه باقی می‌ماند به صورت پایه‌ای کار انجام دهد.

 

وی با تأکید بر اینکه نباید دولت مسکن به ملت تجویز کند، افزود: باید مشکلات اقتصادی جامعه را به صورت ریشه‌ای و اصولی حل کرد و با یک جراحی عمیق در حوزه اقتصاد مشکلات را مرتفع کرد.

 

نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس با تأکید بر مسدود کردن راه‌های قاچاق، واردات و رانت‌خواری‌ها، گفت: باید با یک مدیریت صحیح پول‌های باقی مانده از یارانه را به سمت تولید داخلی سوق داده و مشکل معیشتی مرم را حل کرد.

 

وی گفت: ممکن است که جراحی در حوزه اقتصاد در ابتدای کار دردآور و ناخوشایند باشد، اما از دادن مسکنی که لحظه‌ای آرام‌بخش باشد، بهتر خواهد بود و قطعا" با یک جراحی موفق می‌توان اصلاح ساختار اقتصادی را اصلاح و با یک برنامه خوب آن را مدیریت کرد.

 

رنجبرزاده گفت: برای تحقق شعار امسال باید نمایندگان حداقل در یک دوره شش ماهه یک هفته مرخصی خود را که به حوزه انتخابیه سر می‌زنند، صرف رصد و نظارت بر عملکرد دولت ارایه راهکارهای مناسب به دولتی‌ها داشته باشند.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در دل زمانبدی کارهای دیگر نیم نگاهی به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، تحقق آن میسر نخواهد شد، افزود: پیشنهاد می‌شود که نمایندگان به جای مرخصی یک هفته و اختصاص به حوزه انتخابیه خود آن را صرف حل مشکلات مردم کنند.

 

نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس در ادامه سخنان خود در خصوص تغییر و تحول مدیران نیز ملاک و معیار برای این امر را توانمندی، داشتن برنامه و مدیریت مطلوب مدیران خواند و گفت: هر مدیری که بدون انگیزه، برنامه و توانمندی بوده و به روزمرگی افتاده باشد، شایسته نیست در لباس مسئولیت اداره بمانند و بهتر آن است که تغییراتی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه هر مدیری به لحاظ شاخص مطلوب اداره خود از نظر استانی و کشوری عقب بماند، نمی‌تواند مدیر خوب و توانمندی برای  آن اداره باشد، افزود: البته این امر نیازمند ارتباط‌گیری با مدیران و دریافت نظرات و راهکارهای آنان است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal