آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1395 - 13:53   |   کد مطلب: 31151
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان تصریح کرد: هاشمی به جای نجات انقلاب از انحراف به ادعای خود، بهتر بود به مبارزه با انحراف فرزندانش در حوزه های اقتصادی و امنیتی می پرداخت.

به گزارش آوای سیدجمال حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در گفتگوی اختصاصی با "نافع" با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با بهائیان افزود: ارتباط وی با بهائیت در نگاه خوشبینانه به نوعی لاابالی گری مذهبی و در نگاه بدبینانه، تبانی بر ضد نظام و توطئه به قیمت ارتباط با دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در هر دو حالت، این دیدار نه قابل توجیه است و نه قابل دفاع اظهار کرد: بهائیان جزء فرقه های منحرف وابسته به اسرائیل به شمار می روند.

امام جمعه شهر مریانج ادامه داد: جریان بهائیت از دیدگاه همه فقهای شیعه از زمان تأسیس در قاجار تا حمایت از طرف انگلیسی ها و اسرائیلی ها به عنوان یک فرقه ضاله و اعضای آن، افرادی وابسته به جریان های بیگانه و غیردینی شناخته شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی گفت: علمای شیعه مسلمانان را از معاشرت با بهائیان نهی کرده و نشست و برخاست با آن ها حرام شرعی است.

وی بیان کرد: براساس دستور دین چه فردی که خود را فرزند یکی از استوانه های نظامی می داند و چه هر فرد عادی مسلمان نمی تواند با بهائیان معاشرت کند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان با بیان اینکه رفتار فائزه هاشمی یا از سر نفهمی است یا توطئه سیاسی تصریح کرد: وی در هنجارشکنی و دهن کجی به مقدسات دینی و ارزش های انقلاب سابقه چندین باره دارد و نکته مهم تر، موضع گیری هاشمی نسبت به رفتار فرزندش است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی با اشاره به برخورد عجیب هاشمی با این موضوع خاطرنشان کرد: وی که مدعی است انقلاب را از انحراف نجات داده و حالا به آسودگی می تواند بمیرد؛ پیش از اینکه تصور کند همه کارهای عمرش را انجام داده، بهتر است بداند؛ یکی از کارهای بزرگی که مقدمه همه کارهایی بوده که باید انجام می داده، مقابله با انحراف فرزندانش در حوزه های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی است.

وی بیان کرد: از هاشمی و ارادتمندانش جای تعجب دارد که با چشم پوشی از این خطای بزرگ عبور کرده اند.

گفتگو از مظاهری

پایان پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal