آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1395 - 18:34   |   کد مطلب: 31203
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
اعزام 7 هزار نفر از همدان به مرقد مطهر امام راحل
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امسال همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره) 7 هزار نفر از استان همدان به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، روح‌الله عروجی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استانداری همدان اظهار کرد: رمز موفقیت امام راحل در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوران رهبری ایشان توکل بر خداوند، وحدت، همزبانی و صمیمیت بود.

وی با بیان اینکه سالگرد عروج ملکوتی امام راحل نه تنها سالگرد یک شخصیت تاریخی است، بلکه سالگرد یک تحول بزرگ و عظیم در انقلاب اسلامی ایران است، افزود: همه اقشار مردم به صورت خودجوش هر ساله از داخل و خارج از کشور در این مراسم باشکوه شرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مهمترین هدف بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل را ترویج اندیشه‌ها و افکار نورانی ایشان دانست.

وی با اشاره به اینکه بهترین مروج اندیشه‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، گفت: امسال سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب با سه رویکرد تقویت روحیه استکبارستیزی، ایجاد روحیه استقلال‌طلبی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و تأکید بر وحدت ملی، همدلی و همزبانی است.

عروجی با بیان اینکه سپاه استان سال گذشته 8 هزار و 210 نفر را به مرقد مطهر امام(ره) اعزام کرد، تصریح کرد: امسال حجم اعزام زوار 45 درصد کاهش یافته و نزدیک به 7 هزار نفر به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی در خصوص سهم اعزام هر یک از شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: اعزام زوار در شهرستان همدان یک‎هزار و 300 نفر، ملایر یک‌هزار و 100 نفر، نهاوند 940 نفر، تویسرکان 595 نفر، کبودراهنگ 584 نفر، اسدآباد 469 نفر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: از رزن نیز 564 نفر، از شهرستان بهار 599 نفر، فامنین 263 نفر و از قهاوند 146 نفر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد، امسال 100 نفر از طلاب و کادر پزشکی و 100 نفر عوامل اجرایی نیز به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

عروجی با بیان اینکه امسال درخواست خواهران برای اعزام بسیار زیاد بوده است، گفت: 20 تا 30 درصد زوار، خواهران هستند.

وی با بیان اینکه در نظرسنجی سال گذشته از زائران، نمره سپاه استان یکصد لحاظ شد، یادآور شد: با هر اتوبوس امسال یک برادر روحانی اعزام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: سعی شده بسته‌های فرهنگی با محوریت اندیشه و افکار امام خمینی(ره) امسال پررنگ‌تر و بارزتر از سال‌های گذشته باشد که امیدواریم زائران ما با دست پر از این سفر معنوی به استان بازگردند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal