آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1395 - 18:38   |   کد مطلب: 31204
منتخب مردم شهرستان اسدآباد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات فردی در درازمدت منوط بر حل مشکلات جامعه و توجه به آن است.

به گزارش آوای سیدجمال  "اکبر رنجبرزاده" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات جامعه همه مردم و مسئولان با هم تلاش کنند، افزود: توجه و تفکر به کل جامعه باید در مسئولان نهادینه شود چرا که مرتفع کردن مسائل جامعه موجب نجات و حل مشکلات تک تک مردم از دغدغه‌ها خواهد بود

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی برای کل کشور است، تصریح کرد: شعار اقتصاد مقاومتی زمانی به نتیجه قابل قبول خواهد رسید که همه استان‌ها و شهرها در راستای عملیاتی کردن شعار برنامه‌ریزی داشته باشند.

رنجبرزاده گفت: در شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از اولویت‌های کاری تلاش خواهد شد تا در راستای احداث کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزایی بتوانیم بخشی از نیازهای شهرستان را پاسخ دهیم همچنین سعی می‌کنیم کارگاه‌های تولیدی موجود سطح شهرستان حفظ و تقویت شوند.

وی حمایت از تولید در بخش‌های مختلف چون کشاورزی، دامی، صنعتی و تولیدات در همه سطوح مختلف و برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی برای توجه به تولیدات داخلی در بازار مصرف را از جمله راهکارهای تحقق شعار سال دانست و افزود: این برنامه‌ها را نیز در سطح شهرستان مورد توجه قرار خواهیم داد.

توجه به کالاهای خارجی موجب افزایش نرخ بیکاری در کشور است

وی با بیان اینکه توجه به کالاهای خارجی موجب افزایش نرخ بیکاری در کشور است، ادامه داد: عدم رونق بازار کالای خارجی در کشور موجب شکوفایی بازار تولیدات داخلی خواهد بود که باید با سازوکار مناسب و برنامه‌ریزی شده و با فرهنگ‌سازی نسبت به این امر مهم در کشور به تناسب هر استان و شهرستان اقدام کرد.

وی عنوان کرد: رونق تولیدات داخلی می‌تواند در امر شکوفایی اقتصاد هر یک از استان‌ها و شهرها و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی از نقش مهمی برخوردار باشد.

رنجبرزاده نظارت و رصد بر امور داخلی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان را از دیگر اولویت‌های کاری خود در فعالیت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: از ادارات شهرستان اسدآباد برنامه مدون برای به‌روز رسانی کارها درخواست خواهد شد تا تمام دستگاه‌های اداری با این اقدام خود را برای ایجاد اشتغال در شهرستان درگیر کنند.

وی ساماندهی محصولات کشاورزی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار خود برشمرد و افزود: متاسفانه کشاورزان همواره به علت بی‌برنامگی از محصولات کشاورزی درآمد چندانی کسب نمی‌کنند که با ساماندهی محصولات کشاورزی باید نگرانی این قشر را مرتفع کرد.

منتخب مردم شهرستان اسدآباد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: الگوی کشت و مدیریت آب نیز در کشاورزی شهرستان باید مورد توجه لازم قرار گیرد.

اسدآباد ظرفیت اشتغال خانگی زودبازده را به مردم دارد

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد ظرفیت اشتغال خانگی زودبازده با پرداخت تسهیلات در این راستا را به مردم دارد، اظهار کرد: اشتغال‌های خانگی از نقش بسزایی در حل مشکلات اقتصادی و کسب درآمد خانواده‌ها برای کوتاه‌مدت برخوردار است و این امر در نوید به مردم در اشتغال موثر خواهد بود.

رنجبرزاده عنوان کرد: در راستای اشتغال بلندمدت و مشکلات جامعه نیز باید همه با بسیج همگانی در راستای مشکلات اقدام کنیم چرا که حل مشکلات جامعه موجب حل مشکلات تک تک مردم خواهد بود.

وی توجه به توسعه آموزش عالی، خدمات در دسترس و نیازهای اجتماعی مردم و توجه به بهداشت و درمان را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار خود در شهرستان دانست و تصریح کرد: راه‌های ورودی به شهر و راه‌های مواصلاتی و حمل‌ونقل شهرستان و پیگیری و نهایی کردن کارهای گذشته نیز از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که در این دوره به عنوان اولویت کاری پیگیری می‌شود.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه در بحث توسعه صنعتی شهرستان برنامه مدونی در ذهن دارم، اضافه کرد: در این دوره با پیگیری‌های لازم و عملیاتی شدن برنامه‌ها احداث و ایجاد چند کارخانه جدید در شهرستان را درنظر خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal