آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1395 - 15:26   |   کد مطلب: 31217
«علی فکری» به عنوان رئیس پلیس راهور استان همدان معرفی شد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز طی مراسمی با تقدیر از زحمات حسین طلایی، علی فکری به عنوان رئیس پلیس راهور استان همدان معرفی شد.

رئیس سابق پلیس راهور همدان در این مراسم با بیان اینکه همدان در سال‎های اخیر از نظر کاهش تلفات و تصادف و توجه به روان‎سازی ترافیکی رشد خوبی داشته است اظهار کرد: در سال 85، 226 نفر در همدان به خاطر تصادف فوت کردند که در سال 94 این تعداد به 79 نفر رسیده است.

حسین طلایی با اشاره به اینکه طی این 9 سال تعداد تلفات 147 نفر کاهش یافته است، افزود: این در حالی است که در سال 85، همدان دارای 150 هزار خودرو بود؛ اما در سال 94 تعداد خودروها به 320 هزار خودرو رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات ترافیکی خوبی در همدان انجام گرفته است، گفت: اقدامات عمرانی خوبی نیز در روان‎سازی ترافیک و کاهش تصادفات از سوی شهرداری‎ها انجام شده است.

رئیس سابق پلیس راهور همدان گفت: در چند سال اخیر شعبات ترخیص خوبی برای موتورسیکلت‎ها راه‎اندازی شده که می‎توان به شعبه ترخیص همدان و نهاوند در این مورد اشاره کرد.

وی ادامه داد: شهرستان‎های بهار، رزن و فامنین فاقد ساختمان راهور هستند که امید می‎رود در سال‎های آتی تمهیداتی به منظور تخصیص ساختمان برای مجموعه راهور این شهرستان‎ها دیده شود.

طلایی در ارتباط با ارتقای جایگاه سازمانی نیز گفت: در این حوزه نیز فعالیت‎های خوبی انجام گرفته و قابل قبول عمل کرده‎ایم.

وی یادآور شد: به دلیل برخورد بهتر پرسنل با شهروندان چندین دوره آموزش استانداردسازی برگزار شده که در یکی از این دوره‌ها، همدان در غرب کشور پایلوت بود، همچنین، دو دوره استانی نیز در ارتباط با این موضوع برگزار کردیم.

رئیس سابق پلیس راهور همدان با بیان اینکه ابتدا همدان داری سه ایستگاه راهنمایی رانندگی بود، گفت: تعداد این ایستگاه‌ها را به پنج ایستگاه رسانده‌ایم.

وی در ارتباط با پل‌های عابرهای پیاده نیز گفت: با همکاری شورای شهر و شهرداری نیز 16 پل عابر پیاده راه‌اندازی شده است.

طلایی ادامه داد: به دلیل بالا بودن تعداد تلفات در بزرگراه ارتش، این بزرگراه نیز به توسط قسمت‌های واحدها عمرانی شورای شهر و شهرداری را سرتاسر نرده‌کشی شد.

وی با بیان اینکه ارتباط و عامل خوبی بین راهور و شورای و شهرداری به وجود آماده است، خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal