آخرین اخبار

3. آبان 1397 - 9:01   |   کد مطلب: 31477
روابط عمومی اداره دامپزشکی اسدآباد از بازدید مشترک کارشناسان دستگاههای اجرایی مرتبط از واحدهای قصابی شهرستان اسدآباد خبرداد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ عادل بصیری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد با اعلام این خبر افزود؛ این بازدید که در راستای تامین سلامت جامعه و بهداشت فرآورده های خام دامی و همچنین اجرای مصوبه ستاد اربعین شهرستان اسدآباد با دعوت و محوریت اداره دامپزشکی شهرستان با حضور بازرسین ادارات فرمانداری،معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی،صنعت،معدن و تجارت،پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی از واحد قصابی و مراکز عرضه گوشت گرم و منجمد بازدید بعمل آمد.

دکتر بصیری اذعان نمود؛ در راستای وظایف ذاتی و با رویکرد پیشگیرانه ، بازرسین ادارات از واحدهای قصابی به جهت اهمیت موضوع (تنظیم بازار گوشت قرمز) بازدید به عمل آوردند وتذکرات لازم در خصوص گرانفروشی وعرضه خارج از شبکه گوشت منجمد و گرم جذب شده به متصدیان واحدهای مورد نظر ارائه گردید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد اعلام نمود در بازدیدهای امروز حدود 40 کیلوگرم گوشت بهمراه انواع فرآورده خام بهمراه الایشات دامی که فاقد هویت،لیبل دامپزشکی،تاریخ تولید و انقضاء که بصورت غیر بهداشتی عرضه میشد کشف،ضبط و امحا گردید و در همین راستا یک واحد متخلف چلوکبابی توسط مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی اسدآباد کشف شده بود، پلمپ و یک واحد متخلف قصابی جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد خاطر نشان کرد؛ سلامت مردم شوخی بردار نیست و با خاطیان عرصه سلامت به شدت برخورد می شود.

وی در پایان از شهروندان عزیز درخواست نمود؛درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی با شماره گیری 33148020 یا سامانه سراسری استانی 1512 ،مراتب را سریعا به اطلاع این اداره برسانند تا این اداره در کمترین زمان ممکن رسیدگی نماید.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal