آخرین اخبار

26. بهمن 1397 - 15:09   |   کد مطلب: 32071
امام جمعه اسدآباد گفت: مسؤولان قدر این مردم را بدانند و در رفع مشکلات آنان قدم بردارند

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار کرد: یکی از عواملی که بعث شده انسان از عبادت غافل شده و تن به معصیت دهد، فریب خوردن زرق و برق دنیا است.

 

وی گفت: از دلبستگی‌های دنیا کثرت اولاد، ثروت و اموال است که اینها مهم نیست بلکه مهم عمل صالح است.

 

امام جمعه اسدآباد با قدردانی از حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم همیشه در صحنه اسدآباد در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، بیان کرد: این حضور یکپارچه چشم جهانیان را خیره کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی زد.

 

وی افزود: امیدواریم مسؤولان قدر این حضور را بدانند البته هنوز دیر نشده باید مدیریت‌ها قوی شود و در آستانه نوروز باید خودی نشان دهند و دل بسوزانند.

 

حسینی‌مجد ادامه داد: باید مسؤولان برای دلگرمی مردم و رفع مشکلات معیشتی آنان گام محکمی بردارند تا آنان احساس کنند که تغییری در زندگی آنان ایجاد شده است.

 

وی به بیانیه رهبر انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: این بیانیه سرفصل‌های گوناگون و اثربخشی دارد که اگر مسؤولان، مردم و جوانان عمل کنند، به یقین می‌تو‌انیم دگرگونی را در اقتصاد، فرهنگ، عدالت و سبک زندگی ببینیم.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: این دستاوردها مایه افتخار است.

 

وی ارتحال ملکوتی حجت‌الاسلام علی زادسرجیرفتی، امام جمعه سابق اسدآباد را تسلیت گفت و از وی به عنوان شخصیتی ولایی، انقلابی، صریح الهجه، شجاع و با نیت خالص یاد کرد.

نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal