آخرین اخبار

13. اسفند 1397 - 15:45   |   کد مطلب: 32171
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد:
شهردار درگیرودار برنامه های انتخاباتی نباشد
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: شهردار نباید انحرافی از بودجه شهرداری داشته باشد و در سالی که منتهی به انتخابات است، وارد صحنه‌های سیاسی نشده و خود را درگیر برنامه‌های انتخاباتی نکند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن کرمی بعد از ظهر امرور در نشستی که با حضور مديرکل دفتر امور شهري و شورا ها استانداری همدان، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از رؤسای ادارات و خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری اسدآباد برگزار شد، با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: با اجرای این قانون و بازنشسته شدن آقای سعیدی شهردار سابق اسدآباد اعضای شورا برای انتخاب شهردار افرادی را مدنظر قرار دادند و تا انتخاب شهردار جدید از آقای رضایی به عنوان سرپرست استفاده کردیم.

 

وی افزود:بعد از بررسی چند گزینه آقای پیمان سبزه‌ای را به عنوان شهردار منتخب شورا به استانداری معرفی کردیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد  با اشاره به برخی خواسته‌های اعضای شورا از شهردار بیان کرد: اولین خواسته شورا از شهردار این است که برنامه عملیاتی را با توجه به بودجه پیشنهادی شورا در نظر بگیرد و پایبند به بودجه باشد.

 

وی ادامه داد: شهردار نباید انحرافی از بودجه شهرداری داشته باشد و در سالی که منتهی به انتخابات است، وارد صحنه‌های سیاسی نشده و خود را  درگیر برنامه‌های انتخاباتی نکند.

 

کرمی تأکید کرد: جذب و جلب مشارکت مردمی برای اداره شهر مهم است و شهردار باید این امر را مدنظر قرار دهد.

 

وی نیز از شهردار خواست برای فضای سبز و مبلمان شهری برنامه داشته باشد.

نافع

انتهای پیام/ن/10

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal