آخرین اخبار

5. خرداد 1398 - 12:38   |   کد مطلب: 32600
رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد با بیان اینکه فعالیت واحد دندانپزشکی این درمانگاه در اواخر مردادماه سال گذشته آغاز شد، افزود: با راه اندازی این واحد در سال گذشته با ویزیت 5 هزار نفر بیمار خدمات دندانپزشکی لازم شامل جرم گیری، جرم گیری هر دوفک، ترمیم ، کشیدن دندان، جراحی بافت نرم، جراحی بافت سقف به بیماران ارائه شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، نسترن رضاپور، اظهار کرد: یکی از برنامه های امسال این درمانگاه جذب پزشک متخصص برای اضافه کردن گرافی دندانپزشکی به این درمانگاه برای ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه  فعالیت واحد دندانپزشکی این درمانگاه در اواخر مردادماه سال گذشته آغاز شد، افزود: با راه اندازی این واحد در سال گذشته  با ویزیت 5 هزار نفر بیمار خدمات دندانپزشکی لازم شامل جرم گیری، جرم گیری هر دوفک، ترمیم ، کشیدن دندان،  جراحی بافت نرم، جراحی بافت سقف به بیماران ارائه شده است.

رضاپور خدمات دندانپزشکی درمانگاه در 2 ماه ابتدای سالجاری را نیز تاکنون 900 نفر برشمرد و گفت: طی این مدت کوتاه رضایتمندی مراجعان از این واحد بالا بوده و هیچ گونه تبعیضی برای بیماران در نوبت گیری با توجه به نوبت دهی کاملا غیرحضوری از طریق تلفن و یا اینترنت وجود نداشته و همه افراد شانس برابر دارند.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه ویزیت بیماران این درمانگاه در سال گذشته نسبت به مشابه سال قبل از افزایش 2 برابری برخوردار بوده است، تصریح کرد: سال گذشته 85 هزار بیمار و در 2 ماه ابتدای امسال تا کنون 15 هزار نفر بیمار توسط پزشکان عمومی درمانگاه ویزیت و پذیرش شده اند.

رئیس درمان تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد با اشاره به فعالیت 3 پزشک عمومی در درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد اضافه کرد: به صورت میانگین سال گذشته ماهیانه 7 تا 8 هزار بیمار توسط هر پزشک در این درمانگاه ویزیت و پذیرش شده است.

وی همچنین از انجام 12 هزار مورد آزمایش رایگان توسط واحد آزمایشگاهی درمانگاه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در 2 ماه ابتدای سال تعداد 1500 مورد آزمایش رایگان توسط واحد آزمایشگاه و 1600 ویزیت و پذیرش بیمار توسط واحد مامایی درمانگاه صورت گرفته است.

رضاپور با بیان اینکه در حال حاضر آزمایشگاه  درمانگاه از سال گذشته آزمایش های کبدی را نیز انجام می دهد، یادآور شد: ایجاد تمهیدات لازم توسط مسئولان برای اشتغال پایدار شهرستان و افزایش بیمه شدگان اسدآبادی از نقش موثری در ارتقاء درمانگاه اسدآباد و اختصاص و تعلق سرانه مالی تخصصی درمانی بهتر به شهرستان دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal