آخرین اخبار

2. آبان 1398 - 9:30   |   کد مطلب: 33816
دادستان شهرستان اسدآباد گفت: مدیران برای پاسخ به درخواستهای مردم که در فضای مجازی منتشر می شود و یا انعکاس عملکرد ادارات ، می توانند از وجود خبرنگاران شناسنامه‌دار دارای رسانه استفاده کنند و از دادن اطلاعات و مصاحبه با خبرنگارنماهای کانالها خودداری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا سلطانی‌مهتور، دادستان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، بااشاره به فعالیت کانالهای تلگرامی بی‌شماری در سطح شهر اسدآباد اظهار کرد: برخی از مدیران دستگاهای اجرایی و ادارات برای انتشار عملکرد خود و یا پاسخ به پیام های مردم با مدیران کانالهای تلگرامی به مصاحبه می نشینند که این امر درست نیست، چراکه هم موجب تضعیف جایگاه خبرنگاران و رسانه ها می شود و هم در رساندن مطلب به مردم ممکن است حق مطلب ادا نشود.

 

 

وی تأکید کرد: طی صحبتی با فرماندار تصمیم بر آن شد که این مهم به مدیران ادارات تذکر داده شود و آنان از مصاحبه و پاسخگویی به کانالهای تلگرامی خودداری کنند.

 

 

دادستان شهرستان اسدآباد اذعان داشت: مدیران برای پاسخ به درخواستهای مردم که در فضای مجازی منتشر می شود و یا انعکاس عملکرد ادارات ، می توانند از وجود خبرنگاران شناسنامه‌دار دارای رسانه استفاده کنند و از دادن اطلاعات و مصاحبه با خبرنگارنماهای کانالها خودداری کنند.

 

 

وی تأکید کرد : در آستانه انتخابات قرار داریم و ممکن است که فرصت طلبان با استفاده از فضای مجازی و کانالهای تلگرامی در تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی اقدام کنند که باید مدیران ادارات مراقب باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal