آخرین اخبار

24. آذر 1398 - 12:48   |   کد مطلب: 34323
امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اولویت تقدیر از جوانان, گفت: نباید تنها با انتخاب افراد میانسال و پیر در عرصه فرهنگ و هنر صف جوانان را از پیران جدا کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در همایش نکوداشت مفاخر فرهنگی و هنری شهرستان اسدآباد با قدردانی از برگزاری همایش نکوداشت مفاخر فرهنگی و هنری شهرستان، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد مفاخر بزرگی چون سیدجمال الدین دارد که باید هم  مسئولانی استان و هم کشوری جایگاه وی را تببین کنند و به رخ بکشانند که متأسفانه کمتر به معرفی وی پرداخته شده و تنها به برگزاری همایش بزرگداشتی در سال و در چند ساعت بسنده شده است.

 

وی باانتقاد از اینکه در  انتخاب افراد مفاخر فرهنگ و هنر شهرستان توجهی به جوانان نشده است، گفت: این تعداد مفاخری که انتخاب شده اند بیشتر میانسال هستند و باید از جوانان هم انتخاب می شد.

 

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد:  ما می‌خواهیم با برگزاری همایش‌ها به جوانان روحیه و انگیزه بدهیم و به دیگر جوانان بگوییم که اگر روزی شما هم در عرصه های مختلف فرهنگی و هنر دست یافتید، تجلیل و قدردانی خواهیم کرد. 

 

وی گفت: اسدآباد در کانون های مختلف به خصوص در بحث ذوق شعر، خطاطی، نویسندگی، ورزش،پژوهش و غیره حرف برای گفتن دارد.

 

حسینی با تأکید بر اولویت تقدیر از جوانان, گفت: نباید تنها با انتخاب افراد میانسال و پیر در عرصه فرهنگ و هنر صف جوانان را از پیران جدا کنیم.

 

وی با تأکید بر توجه ویژه از جوانانی که در بحث انقلابی گری گام برمی دارند، افزود: سالی یکبار هم برگزاری همایشها کم است و باید فصلی یکبار همایش خوب برگزار شود.

 

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: امروز می بینم که جوانان در عرصه های قرآنی، سیاسی، فرهنگی، در سطح ملی و کشوری داریم و باید به آن ببالیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal