آخرین اخبار

21. دى 1398 - 8:30   |   کد مطلب: 34572
سردار سالار آبنوش با بیان اینکه امروز به برکت وجود دانشمندان ایرانی شیعه انقلابی هر تجهیز دفاعی که دشمن دارد، ما مقابل مثل آن را طراحی کرده و می سازیم، گفت: اینکه ترامپ بعداز اقدام خصمانه و جنایت ترور سردار شهید سلیمانی مدعی شد که به دنبال صلح، هماهنگی و دوستی است، این واژه نشان دهنده استیصال دولت آمریکا است، وگرنه مگر می شود با گرگ و کفتار صلح کرد و کنار آمد، و همین ادعا نشان از قدرت و بازدارندگی ماست.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار ما،  با اشاره به توانمندی‌های نظام جمهوزی اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای اینکه یک رژیم را از بین ببرد تا نظامی دیگر را روی کار بیاورد، انقلاب نکرد و حتی بر این نظام اسلامی نام انقلاب اسلامی را آن ننهاد، بلکه نام "جمهوری اسلامی" بر آن گذاشته شد.

 

 وی با بیان اینکه امام (ره) در کل جهان بشریت را می دید و برای ایجاد یک تمدن اسلامی انقلاب کرد که این تمدن دارای الزاماتی است، ادامه داد: از جمله الزامات تمدن، قدرت دفاعی و بازدارندگی و ایجاد امنبت، داشتن علم بیرونی و درونی، قدرت سیاسی و اقتصادی است.

 

یکی از الزامات تمدن اسلامی، قدرت دفاعی و بازدارندگی است

آبنوش یادآور شد: کشورهای که قدرت سیاسی آنان از درون است، کشورهای ضد استکباری هستند و کشورهایی که امید و قدرتشان از بیرون و از استکبار تأمین می شود، یا سکوت کرده و یا منتظر دستور دشمن هستند.

 

وی تصریح کرد: کشور ایران با درایت رهبر معظم انقلاب تأثیر چهار مولفه " قدرت دفاعی و بازدارندگی و ایجاد امنبت"، " علم بیرونی و درونی"، "قدرت سیاسی" و "اقتصادی" را باهم پیش می‌برد تا بتواند تمدن الهی را در سطح زمین و گامی برای ظهور حق باشد.

 

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر انقلاب ما را در چهار زمینه دفاعی، علمی، سیاسی و اقتصادی به رشد رساندند اما چون دنیا با موجودات خیر سری چون سران فتنه مدیریت می‌شود، بنابراین رهبری توان کشور را در راستای مؤلفه نظامی و دفاعی بیشتر پیش بردند.

 

علی رغم تحریم و تحمیل ها در حوزه دفاعی موفق بودیم

وی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه ما در زمان‌های مختلف در فشارهای تحریم و تحمیل جنگ بودیم، امابه  خوبی در بالابردن توان و قدرت فاعی و نظامی پیشرفت داشتیم.

 

آبنوش با اشاره به اقدام خبیثانه، خصمانه و جنایتکارانه دشمن در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: همه صاحب نظران و کارشناسان این اقدام امریکا را از روی استیصال دولت امریکا تفسیر می کنند و این یک واقعیت است.

 

 وی با بیان اینکه دشمنی چون آمریکا که در طول تاریخ کسی او را نزده، بعداز انجام چنین اقدام خصمانه و جنایتی مدعی شد که به دنبال صلح، هماهنگی و دوستی است، این واژه نشان دهنده استیصال دولت آمریکا است، افزود: مگر می شود که با گرگ و کفتار صلح کرد و کنار آمد، و همین ادعای آمریکا نشان از قدرت و بازدارندگی ماست.

 

ما در حرف و عمل نشان دادیم که دنبال جنگ نیستیم

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما بارها گفته و در عمل نشان دادیم که هرگز دنبال جنگ، جهانی گشایی و طمع به کشورهای دیگر نبودیم و این برخواسته از تعالیم دینی و مکتب اسلامی ماست چرا که در تاریخ شیعه ای را پبدا نمی‌کنید که دنیال جنگ و خونریزی باشد و حتی در شب عاشوراهم  پیشوایان و امامان ما از این حرکات جلوگیری می کردند لذا ما هیچ وقت جنگ طلب نبوده ایم.

 

وی با بیان اینکه امروز قدرت دفاعی و نظامی ایران به حدی رسیده که دشمن آن را فهمیده است، افزود: در مبادلات نظامی و امنیتی سیاسی این گفتار شخصی به مانند رئیس جمهوری امریکا مشخص است که کاملا دست و پاهاش را گرقتند و گفتند اگر این الفاظ را به زبان نیاوری در مرز نابودی هستیم.

 

آبنوش با اشاره به اینکه ما به لحاظ قدرت نظامی و دفاعی هر روز در حال پیشرفت و توسعه هستیم، خاطرنشان کرد: این پیشرفت ما در حوزه دفاعی و نظامی به دلیل رشد علمی و وجود دانشمندان بومی-ایرانی، انقلابی، شیعه است.

 

ما در مقابل تجهیزات دفاعی دشمن یکی ساخته ایم

وی با بیان اینکه هر تجهیز دفاعی که دشمن دارد، ما مقابل مثل ان را می‌سازیم و طراحی می کنیم، افزود: جای هیچ نگرانی برای ملت ایران و منطقه در این زمینه نیست.

 

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین بااشاره به جمله رهبر انقلاب که امروز زمان بزن در رو تمام شده است، گفت: همه دنیا این موضوع را متوجه شدند و ما اقدامات‌مان مبتنی بر دو اصل شجاعت و جسارت و تدبیر و تعقل است  لذا مردم ما در اینده خواهند دید که در مقابل دشمن هیچ وقت کوتاه نخواهیم امد.

 

وی در پایان سخنانش از خبرنگارانی که در اگاهی بخشی و تبیین موضوعات این چنینی در این برهه حساس نقش دارند،  قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal