آخرین اخبار

13. بهمن 1398 - 9:49   |   کد مطلب: 34766
عادل بصیری محمدپور از معدوم سازی مقدار 100 کیلوگرم ماهی غیربهداشتی و فاقد هویت خبرداد.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ما، از  معدوم سازی مقدار 100 کیلوگرم ماهی غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طی بازرسی های مستمر  کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی و گزارشات و اعتراضات مردمی،  تعداد یک دستگاه خودروی حامل پخش ماهی توقیف شدند.

 

 وی گفت:  مقدار 100 کیلو گرم ماهی فاقد هویت و غیر بهداشتی که خارج از ضوابط دامپزشکی نسبت به عرضه آن اقدام می‌کرد، توسط بازرسان دامپزشکی جمع آوری و پس از اخذ دستورات قضایی، این محموله در حضور کارشناسان دامپزشکی و مأمورین نیروی انتظامی در محل دفن زباله منطقه چهاردولی از چرخه مصرف انسانی خارج شدند.

 

 

بصیری‌محمدپور خاطرنشان کرد: سلامت مردم شوخی بردار نیست و با خاطیان عرصه سلامت و تهدید کنندگان امنیت بهداشت عمومی بدون اغماض برخورد می شود.

 

 

وی با بیان اینکه مردم باید فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود تنها از مراکز مجاز عرضه که تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی هستند، تهیه کنند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی یا عرضه فرآورده خام دامی به صورت سیار، گزارش آن را  با شماره گیری 33148020 با اداره دامپزشکی اسدآباد در میان بگذارند.

 

 رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد در پایان از  همکاری و تعامل سلطانی دادستانی و یاری فرمانده نیروی انتظامی  اسدآباد قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal