آخرین اخبار

23. بهمن 1398 - 16:37   |   کد مطلب: 34869
پیام حضور و خروش مردم در راهپیمایی 22 بهمن؛
تا ولایت هست که تا آخر هست، انقلاب با اقتدار خواهد ماند
پیروزی ۲۲ بهمن امسال متفاوت ترین ۲۲ بهمن در طول ۴۱ سال بود که مصادف شدن آن با چهلمین روز شهادت مرد جبهه قدس، حضور و خروش بی نظیر مردم ر در راهپیمایی امسال رقم زد و این نشان از اقتدار انقلاب داشت، مردم یک نظر و عقیده بر پیام این حضور و اقتدار دارند .

به گزارش آوای سیدجمال، انقلاب پیروز شده است، به قیمت خیلی چیز ها، به قیمت جان هزاران جوان ایرانی، به قیمت تسلیم نشدن در برابر حتی یک وجب از خاک وطن، به قیمت داغدار شدن هزاران مادر وپدر، همسر و فرزند که داغ نبودن پسران و همسر و پدرشان را تا ابد در سینه دارند و دم نمی‌زنند.

 

وارد چهل و دومین سال انقلاب شدیم و  پیش از این کشور ایران بدخواه زیاد داشت و دارد، به قول معروف که می‌گویند اگر دیدی در مسیری دشمنی با تو همراه شد و چشم پیشرفتت را نداشت، بدان مسیرت همواره درست و بجاست، پس به راهت ادامه بده،

 

 ایران نیز به همین روال دچار بوده و هست، با دشمنانی در داخل که از بیرون تغذیه می‌شوند اما ایران سرفراز با رهبری مردی از تبار حضرت علی(ع) خوب  می‌داند راهش حق است و اشتباه نمی‌رود، چرا که از روزهای انقلاب و پیروزی اش تا به حالا با این دشمنان بی مغز سر و کله زده است اما تسلیم هرگز،

 

خون حاج قاسم ها با حضور مردم پایمال نمی شود

خون مردانی را نثار پابرجا نگهداشتن این نظام و انقلاب کرده است که زبان زد کل دنیا شده است، مردانی چون قاسم سلیمانی ها که مانند یاران باغیرت امام حسین علیه السلام هزار لشکر را حریف بودند.

 

سپهبد شهیدی که چنان تشنه ی شهادت پا به میدان می‌گذاشت و شوق رسیدن به مراد را در دلش شکوفا کرده بود که با رفتنش درس ها به دنیای جاهلیت داد.

 

۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب های بنام دنیا می‌گذرد اما راه همان راه است، پنج نسل از انقلاب عبور کرده است به عبارتی زمانه تغییر کرده اما مردان و زنان با شرف هنوز همانان هستند.

 

امریکا دنبال تفرقه افکنی است

آمریکا و اسرائیل ملعون که به هیچ صراطی مستقیم نیستند، همواره در حال تفرقه افکنی در میان مردم متعهد ایران و دیگر کشور ها هستند.

 

۱۳ دی ماه بود که با ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خون ناحق دیگری را بر زمین ریختند و فریاد شادمانی سردادند اما نفهمیده و نمی‌فهمند که ایرانبرای دفاع از خاک و ناموسش به احدی باج نمی‌دهد و برای دفاع از مظلوم و حق آن از هیچ باک ندارد ولو اینکه جان خود را مایه بگذارد.

 

پیروزی ۲۲ بهمن امسال متفاوت ترین ۲۲ بهمن در طول ۴۱ سال است که مصادف با نبود غیور مرد جبهه ی قدس حاج قاسم و یارانش همراه بود.

 

مردم در 22 بهمن گل کاشتند

به تعبیری دیگر ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصادف شد با ۴۰ روز از شهادت سردار قلب های مظلومی که تنها به شوق گرفتن انتقام های سخت نفس می‌کشند .

 

مردم ایران ۲۲ بهمن امسال گل کاشتند و این جشن اشک شوق همراه با ماتم از دست دادن مالک اشتر زمانه را همراه داشت.

 

معتقدین خوب می‌دانند این مصادف شدن ها بی دلیل و بی ثمر نیست و تنها برای درست عبرت است اما افسوس که خواب زده را نمی‌توان بیدار کرد.

 

بعداز راهپیمایی عظیم و پرخروش مردم، با آنان گفتگویی را در زمینه پیام این حضور و دلیل اقتدار ایران اسلامی را با گذشت 41 سال  جویا شدیم.

 

انقلاب با وجود شجاعت و درایت رهبر باقی است

یوسف ترکمانی از جامعه فرهنگی اسدآباد است که دلیل اصلی اقتدار انقلاب اسلامی بعداز ۴۱ سال را وجود رهبری شجاعانه و  اخلاص بنیانگذار نهضت امام(ره)، هدایت و پرچمداری این نهضت دانست و گفت: امروز این مسیر ادامه سیره و شیوه راه امام (ره) توسط خلف شایسته اش  مقام معظم رهبری است.

 

وی با حضور مردم را در راهپیمایی امسال دشمن شکن خواند و گفت: به کوری چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی امسال پرشورتر و باشکوه تر از40 سال گذشته، مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ملی و میلیونی یوم الله 22بهمن حضور داشتند.

 

وی افزود: حماسه های باشکوه و پرشور خلق خواهد شد و حماسه آفرینی های ملت در 22بهمن و 2 اسفند یک فرصت تاریخی بزرگی است که در برگ زرین دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت و ضبط و ماندگار خواهد شد.

 

مردم نقشه دشمن نقش برآب کردند

وی یادآور شد: ملت انقلابی ایران با حضور حماسی خود در این صحنه دیروز توطئه های دشمنان را خنثی و نقش برآب کردند.

 

دانشجوی در اسدآباد این گونه دلیل اقتدار نظام و انقلاب را تعبیر کرد: بنده به عنوان دختری  که برخواسته از نسل دوم انقلاب است، علت اقتدار انقلاب اسلامی ایران را رهبری مقتدر با تدابیری سنجیده می‌دانم که با فهم و‌درک در همه امور قاطعانه این انقلاب را به دست گرفته و مدیریت کرد، همین امر باعث شد تا بعد از ۴۱ سال انقلاب ایران هنوز نام و یادش زبان زد عام و خاص است.

 

خانم محمدی افزود: اگر مردم هر ۲۲ بهمنی را در کنج خانه و یا به کاری مشغول بوده باشند، ۲۲ بهمن امسال علی رغم همه سرما و بارش برف به خیابان آمدند و صدای الله اکبر این ندای مسلمانیت را به گوش فلک بلاخص آمریکای مکار قمار باز رساندند.

 

وی با بیان اینکه پیش‌ روی مهم‌ترین رویداد سرنوشت ساز در کشور یعنی انتخاب هستیم باید در تعیین سرنوشت کشور سهیم شویم، افزود: همانطور که این اجازه به ما داده شده پس خودمان را جدا از کشور و ملت ندانیم و پای صندوقهای رای بیاییم و در جبهه‌ی حق علیه باطل  در ادامه راه شهدا همچون حاج قاسم گام برداریم و نگذاریم دشمن برایمان تصمیم بگیرد.

 

پای صندوق حاضر می شویم

این دانشجوی انقلابی گفت: آمریکا ، اسرائیل و تمام دشمنانی که چشم به خاک این کشور متعهد دوخته اند بدانند هر فردی که عشق به کشور دارد از این دنیا چشم ببند ۱۰ ها نفر عاشق در این مملکت چشم باز میکنند و این داستان عاشقی و عشق به میهمن ادامه دارد دشمنان بروند و برای قبر دیگری گریه کنند این قبر خالی است.

 

خانم نمامی یکی دیگر از کسبه بازار است و علی رغم همه سختی های کارش و نبود درآمد چندانی می‌گوید: هوش و مدیریت مدبرانه ی رهبرعزیز مان موجب اقتدار و صلابت انقلاب بعداز 41 سال است.

 

وی افزود: انجسام و اتحاد بین ملت ایران همیشه راه گشا بوده و هست و این بار هم مردم با متحد بودن و پررنگ تر شدن انقلاب به برکت خون حاج قاسم سلیمانی عزیز به خیابان آمدند و شور و شعور دیگری آفریدند.

 

وی با بیان اینکه حرف مان با دشمن است این است که نمیتواند ما را از درختی که ریشه اش از خودمان است و آن را هم بزرگ کردیم و هم بزرگ شدیم، جدا کند، افزود: این حضور مردم در روز گذشته همان تکرار شکست و سرنگونی همیشگی برای دشمن و ایستادگی و مقاومت ملت در برابر همه زورگویی بود و پیامی جز این نمی‌تواند داشته باشد.

 

حضور مردم نشانه مقاومت

در این زمینه یکی از شاعران پیشکسوت اسدآباد هم اقتدار ایران اسلامی و انقلاب را نشانه مقاومت و ایستادگی و توسل به نیروی داخل خواند و گفت: این حضور نشان داد که دشمنان بدانند ما تا آخر می مانیم.

 

صمد مرادی مهر افزود: ما چله انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و حربه های دشمن در ما اثر ندارد و ملت ایران همیشه پیروز است ، اسرائیل از صفحه روزگار برداشته خواهدشد.

 

یکی از شهروندان اسدآبادی هم دلیل اصلی اقتدار انقلاب اسلامی را الهی بودن انقلاب ، داشتن رهبری واحد ، پشتیبانی و همراهی مردم با انقلاب علیرغم وجود مشکلات بسیار دانست و در پاسخ به یک جمله دشمن شکن اینگونه گفت: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برای همیشه جمله ای دشمن شکن بوده است.

 

وی وحدت وهمدلی بین مردم و مسئولان و پشتیبانی از ولایت فقیه  را رمز ماندگاری و پیشرفت انقلاب اسلامی و ایران مقتدر خواند و افزود: ای دشمن حقیر آخرین نفس هایت را در برابر ایران اسلامی میکشی  مرگت فرا رسیده .

 

همدلی و وحدت رمز ماندگاری انقلاب

جلال بختیاری یکی از فعالان دانشگاهی هم اقتدار نظام را اینگونه تشریح کرد: رهبری هوشمند و فکور نظام مقدس جمهوری اسلامی که با احاطه بر امور جامعه و اتفاقات ، وضعیت و موقعیت جهانی همیشه در مقابل حوادث، مطلوب ترین استراتژی برون رفت از مشکلات را اتخاذ کرده و با بیانات حکیمانه خود بهترین راه را پیش رو مردم و مسئولین قرار داده است.

 

وی با اشاره به حضور پر شور و پرمعنای مردم در راهپیمایی دیروز، گفت: همچون ۴۰ سال گذشته با وحدت کلمه پشت سر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای،  انقلاب اسلامی را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهیم داد.

 

وی  راه و افکار سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی ادامه خط سرخ شهداء و اهداف انقلاب اسلامی خواند و گفت: مردم امسال با شکوهتر از گذشته در ۲۲ بهمن که روز میثاق مردم و انقلاب اسلامی است، حضور داشتند و این حضور دشمن شکن را با شرکت حداکثری در روز ۲ اسفند و انتخاباتی بی بدلیل تکمیل خواهند نمود.

 

بختیاری تأکید کرد: یقینا همانطور که تا امروز ثابت شده شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناکتر از حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal