آخرین اخبار

18. فروردين 1399 - 13:54   |   کد مطلب: 35342
معاون فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: به طور قطع تحقق جهش تولید جز با تأکید بر گسترش سرمایه‌ اجتماعی، توجه به ظرفیت‌های داخلی و اتکا به جوانان دانا امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند در نشست با هیئت اندیشه ورزان جوان شهرستان اسدآباد، از فراخوان عمومی برای شناسایی جوانان نخبه و تحصیلکرده این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: در نظر است تا با همکاری هیئت اندیشه ورز جوان، برای شناسایی ظرفیت های جوانان شهرستان فراخوان عمومی داده و با گرد هم آوردن جوانان نخبه و تحصیلکرده با تبادل نظر ایده آنها در راستای توسعه هر چه بیشتر شهرستان اقدام کنیم.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» مطرح کرد: به طور قطع تحقق جهش تولید جز با تأکید بر گسترش سرمایه‌ اجتماعی، توجه به ظرفیت‌های داخلی و اتکا به جوانان دانا امکان‌پذیر نخواهد بود و در این بین سازمان های مردم نهاد جوانان نیز نقش مهمی ایفا می کنند چرا که می توانند با برگزاری کلاس های آموزشی و جریان سازی در فضای جامعه در تحقق شعار سال گام های مهمی بردارند.

 

عبدکوند همچنین با اشاره به نقش آفرینی جوانان اسدآبادی در انتخابات ۹۸ و مقابله با کروناویروس تصریح کرد: رویکرد جوان گرایی و نگاه ویژه استاندار همدان به جوانان و تشکیل و راه اندازی هیئت اندیشه ورزان جوان در استان همدان قابل تحسین و تقدیر است.

 

جانشین رئیس هیئت اندیشه ورز جوانان شهرستان اسدآباد یادآور شد: ایده و ابتکار استاندار همدان در تشکیل و راه اندازی هیئت اندیشه ورزان جوان در استان و شهرستان های ۱۰گانه اقدامی شایسته و ارزشمند بوده که این توجه نگاهی مثبت در ایجاد روحیه، انگیزه و ظهور استعدادهای قشر جوانان داشته که بتوانند از این فرصت پیش آمده و مغتنم برای ایجاد خودباوری و روحیه مطالبه گری و موج آفرینی و شور و نشاط قشر خود و جامعه استفاده کنند.

 

محمدجواد کوهی، دبیر هیئت اندیشه ورزان جوان اسدآباد هم از جمع آوری دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک در پویش مردمی اسدآباد برای تولید ماسک خبر داد و گفت: با این میزان کمک های مردمی جمع آوری شده با محوریت شهرداری آجین افزون بر ۲۶۰۰ عدد ماسک در حال تولید است./روابط عمومی فرمانداری

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal