آخرین اخبار

6. خرداد 1399 - 20:00   |   کد مطلب: 35817
حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه کشور ما با مسئله تحریم آشناست، گفت: آن نیرویی که در مقابل این ناامنی‌های داخلی و اغتشاشات مقاومت می‌کند، نیروی انتظامی است و طبیعی است که مورد تحریم قرار گیر

به گزارش آوای سیدجمال، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به تحریم ناجا از سوی آمریکا، اظهار کرد: کشور ما به این تحریم‌های بی‌اساس آمریکا عادت کرده و آنان با این تحریم‌های یک‌جانبه که خیلی از موارد برخلاف اصول مسلم و قوانین بین المللی است، ناتوانی خود را به نمایش می‌گذارند.

 

وی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار اجتماعی کشور اسلامی و پرچمدار انقلاب خواند و گفت: ما با تحریم‌های مختلفی مواجه بوده ایم و البته تحریم‌ ناجا هم تحریم‌های جدیدی نیست و کشور ما با آن‌ها آشناست.

 

شعبانی با اشاره به اینکه امروز امنیت اجتماعی، درونی و داخلی ما مرهون زحمات عزیزان نیروی انتظامی است و باید قدردان آن باشیم، افزود: در امر مقاومت‌های مختلف چه در خارج و چه داخل و در امور اجتماعی و ایجاد نظم عمومی نیروی انتظامی مؤثر است و به همین دلیل ناجا مورد تحریم قرار منی‌گیرد.

 

وی یادآور شد: آمریکا نقش مهمی را در اغتشاشات در ایران دارد و طبیعی است آن نیرویی که در مقابل این ناامنی های داخلی و اغتشاشات مقاومت کند، مورد تحریم قرار می‌گیرد.

 

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن با تحریم ناجا بنای ایجاد اغتشاش دارد و در هر موقعیتی که علیه کشور ماست، از آن حمایت کند، افزود: بارها شاهد حمایت امریکا از داعش، گروهک‌های تروریستی، جریانات نفاق و ضد انقلاب بوده ایم و هرکس که بخواهد در مقابل دشمنان بایستد، طبیعتاً باید مورد تحریم قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به ورود نفتکش های ایرانی به آبهای ونزوئلا ، گفت: علی رغم این تحریم ها همین که نفتکش های ایرانی در جلوی چشم این کشور استکباری در آمریکای لاتین وارد شدند، نشان از این دارد که ما در برابر استکبار ایستاده ایم و اقتدارمان را به نمایش گذاشتیم.

 

شعبانی تأکید کرد: ورود این نفتکش‌ها به آمریکای لاتین نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی و جریان مقاومت است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal