آخرین اخبار

8. شهريور 1399 - 13:46   |   کد مطلب: 36682
حجت‌الاسلام روح الله رستمی شغل خانه داری مقدس خواند و گفت: شیرازه تربیت نسل‌ها زنان و بانوان هستند و نگاه اسلام به زنان متعالی است چراکه جایگاه انسان سازی دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام روح الله رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در جمع بانوان هیأت رزمندگان اسلام اسدآباد با اشاره به جایگاه رفیع بانوان و زنان در جامعه اسلامی، اظهار کرد: شیرازه تربیت نسل ها زنان و بانوان هستند و نگاه اسلام به زنان متعالی است چراکه جایگاه انسان سازی دارد.

وی با بیان اینکه شیرازه شخصیتی انسان در نوزادی زیر سایه مادران شکل میگیرد، گفت: مادران باید قدر خود را بدانند و در تربیت فرزند صالح تلاش کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد شغل خانه داری مقدس خواند و گفت: زنان خانه دار هم خود و هم فعالیتشان مقدس است و همان طور که امام ره فرمود از دامن زن مرد به معراج می رود و باید قدر خود را بدانند.

 

وی با اشاره به نفوذ دشمن از طریق مجازی مجازی، گفت: بر اساس آمار ارتباط خانواده تنها به یک ربع می رسد و نباید فضای مجازی را شوخی گرفت چرا که فاصله بین افراد یک خانواده را دورتر می کند.

 

رستمی بر تربیت فرزندانی صالح با الگوگیری از حضرت قاسم ع تأکید کرد و گفت: در جریان کربلا جوانانی را مانند حضرت قاسم می بینیم که فرمودند اذن میدان به من بدهید و امروز باید جوانانی اینچنینی تربیت شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal