آخرین اخبار

21. شهريور 1399 - 21:44   |   کد مطلب: 36798
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر ص، گفت: رهبر انقلاب این اقدام را نابخشودنی و گناهی بزرگ خواندند و ما هم این اقدام را محکوم می کنیم، البته این اولین بارشان نیست که چنین گناه بزرگی را مرتکب می شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار ع در خصوص فضیلت گریه و عزاداری در ماه محرم، گفت: زیر یک علم ماندن و شعار هیهات منه ذله گفتن چاشنی عزاداری امام حسین ع است و این اشک‌ها و گریه‌ها در این ماه نشان می دهد که عزاداران مخالف جنگ، ظلم و ستم هستند.

 

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در هفته جاری، اظهار کرد: القاب سیدالساجدین و زین العابدین برای امام چهارم نشان از عبادت معنوی مستمر امام سجاد ع دارد که باید قدر ایشان را دانست و از الگو گرفت.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به روز شعر ادب و فارسی، گفت: شهریار یکی از شاعران بزرگ انقلابی بود که با حمایت از امام و رهبر انقلاب و هنرش در مقابل ظلم ایستادگی کرد‌.
   

 وی با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر ص، گفت: رهبر انقلاب این اقدام را نابخشودنی و گناهی بزرگ خواندند و ما هم این اقدام را محکوم می کنیم، البته این اولین بارشان نیست که چنین گناه بزرگی را مرتکب می شوند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal