آخرین اخبار

28. خرداد 1400 - 7:11   |   کد مطلب: 39246
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد
اعلام آمادگی حضور حداکثری دانش آموزان رأی اولی استان همدان در حماسه بزرگ انتخابات
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعلام آمادگی حضور حداکثری دانش آموزان رأی اولی استان همدان در حماسه بزرگ انتخابات خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ پاسدار محمد تقی امیدی ساکت اظهار داشت: دانش‌آموزان رأی اولی استان همدان برای حضور حداکثری و مشارکت فعال، هوشمندانه و آگاهانه در حماسه بزرگ انتخابات ریاست جهموری سال ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کردند.

 

وی افزود: اقدامات انجام شده توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در راستای سلسه نشست‌های روشنگری و بصیرت بخشی و نیز ویژگی‌های انتخاب رئیس جمهور اصلح با هدف حضور حداکثری دانش‌آموزان رأی اولی در پای صندوق‌های أخذ رأی صورت گرفت که در این راستا دانش‌آموزان رأی اولی استان همدان ۲۰ هزار و ۹۷۲ نفر است که از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۹۸ نفر پسر و ۹ هزار و ۶۷۴ نفر دختر هستند.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: از این تعداد در مجموع قریب به ۱۹ هزار و ۷۸۵ نفر تحت پوشش نشست‌های بصیرت بخشی وروشنگری قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به اهم اقدامات انجام شده از راه‌اندازی پویش رأی اولی‌ها در سطح مدارس دانش‌آموزان مدارس استان همدان تحت عنوان «چرا باید رأی بدهیم» و... خبر داد و گفت: بیانیه مجمع علوی و فاطمی نخبگان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به منظور دعوت از اقشار مختلف مردم و نیز اعلام حضور وآمادگی دانش‌آموزان رأی اولی استان همدان همسو با سایر اقشار مختلف مردم، با هدف حضور پررنگ در پای صندوق‌های أخذ رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴٠٠ نیز صادر شد.

 

امیدی ساکت تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت بخشی با عنوان سلسه نشست‌های «مشق حضور» به تعداد ۳۰۸، نشست بصیرتی در سطح مدارس استان همدان در بستر شاد و... (۱۴۵ نشست حضوری و ۱۶۳ نشست مجازی) با موضوعات حضور حداکثری دانش‌آموزان رأی اولی استان همدان و نیز اعلام آمادگی برای حضور در پای صندوق‌های أخذ رأی و تببین ویژگی‌ها و شاخص‌های رئیس جمهور اصلح ( با حضور سخنرانان مجرب کشوری و استانی و...) انجام شد.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی و فعال سازی ۲۹۱ کانال در قالب طرح ثامن در سطح سازمان استانی، حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان و به خصوص واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس استان همدان افزود: جشن تکلیف رأی اولی‌ها درسطح تمام حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی استان همدان با عنوان «اولین‌های ماندگار» برگزار شد.

بسیج

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal