آخرین اخبار

4. مرداد 1400 - 10:10   |   کد مطلب: 39586
رییس پلیس راه استان همدان گفت: سانحه رانندگی در شهرستان های اسدآباد و کبودراهنگ در ۲۴ ساعت گذشته موجب جان باختن ۲ تن و مجروح شدن سه نفر دیگر شد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ رضا عزیزی علت اصلی هر دو سانحه رانندگی را وجود نقص در جاده و استاندارد نبودن آن عنوان کرد و افزود: مهمترین علت بروز تصادف در هر ۲ سانحه نقص در راه بوده است بنابراین سهمی برای اداره راه در بروز این سوانح پیش بینی شد.

 

 

وی توضیح داد: شیب عرضی جاده ها باید به گونه ای باشد که پس از بارش نزولات آسمانی، برف و باران در وسط جاده باقی نمانده و به سمت حاشیه راه هدایت شود که این موضوع در جاده اسدآباد به سمت سنقر کرمانشاه رعایت نشده بود.

 

 

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بخشی از عرض جاده اسدآباد - سنقر صاف و بخش دیگری از آن دارای شیب تند بوده و این امر سبب بر هم خوردن تعادل خودرو و بروز سانحه می شود.

 

 

سرهنگ عزیزی افزود: روز گذشته سواری پراید که از سمت اسدآباد در حال تردد بود به علت شیب نامناسب جاده و از دست دادن تعادل خودرو و منحرف شدن وسیله نقلیه به سمت چپ جاده با یک دستگاه پراید برخورد کرد که در این سانحه یک نفر فوت و سه تن دیگر مجروح شدند.

 

 

وی گفت: ساعت ۲ بامداد امروز نیز یک دستگاه سواری روا به علت غیر استاندارد بودن پیچ جاده در یکی از مسیرهای روستایی شهرستان کبودراهنگ واژگون شد که راننده این وسیله نقلیه نیز جان خود را از دست داد.

 

 

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بیشتر مسیرهای فرعی و روستایی این استان از استاندارد لازم برخوردار نبوده و این موضوع سبب افزایش بروز سوانح در جاده های برون شهری شده است.

 

 

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: یکی از علل فوت و مجروح شدن سرنشینان در این سوانح جاده ای نبستن کمربند ایمنی بوده است و در صورت توجه به این توصیه پلیس احتمال زنده ماندن آنها وجود داشت.

ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal