آخرین اخبار

26. مرداد 1400 - 9:55   |   کد مطلب: 39781
خادمان هیأت شهدای گمنام شهر اسدآباد امسال مراسم عزای حسینی را در عمل به فرمایش رهبری طبق دستورات ستاد کرونا برگزار کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، با حلول ماه محرم، خادمان هیأت شهدای گمنام شهر اسدآباد، در راستای عمل به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص برگزاری مراسم عزاداری شبهای محرم طبق دستورات ستاد کرونا امسال برای اولین بار مراسمات عزا را در فضای باز مدرسه حضرت خدیجه(س) برگزار کرد.

 

این بساط عزاداری هیأت شهدای گمنام که تا پایان شب دهم ماه محرم برقرار است، هفتمین شب از شبهای محرم را با رعایت پروتکل بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری و استفاده عزاداران از ماسک پشت سر گذاشت.

 

نکته قابل توجهی که مطرح است استفاده کودکان و نوجوانان هیأتی از ماسک با الگوگیری از بزرگترها بود که این نشان از توجه و مدیریت خوب مسئولان هیأتی است که در کنار برگزاری مراسم عزای حسینی(ع) سلامت مردم را هم مدنظر دارند.

 

در مراسم عزاداری شب هفتم محرم هیأت شهدای گمنام این شهر، حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی،، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد، با ایراد سخنانی در خصوص واقعه روز عاشورا، اظهار کرد: انفاق کردن در راه خدا یکی از ویژگیهای انسانهای مؤمن است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی به جایگاه مؤمنان آحر الزمان اشاره کرد و گفت: متقی کسانی هستند که ایمان به غیب دارند و امام حسین(ع) فرمود: امت واقعی من کسانی هستند که من و معجزات مرا ندیده، ایمان آوردند.

تصاویری از این مراسم مشاهده کنید؛
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal