آخرین اخبار

11. آبان 1400 - 14:07   |   کد مطلب: 40479
بر اساس اعلام فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان؛
آغاز مرحله استانی سومین رویداد بزرگ سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در دارالجهاد همدان
سردار مجیدی از آغاز مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان خبر داد و گفت: این رزمایش و رویداد سراسری به منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام ) در گفتگو با خبرنگاران از آغاز مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان خبر داد و گفت: این رزمایش و رویداد سراسری به منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی برگزار می شود.

 

 

وی با اشاره به محورهای این رویداد اظهار داشت: بازیهای ویژه تلفن‌های همراه، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی از رشته های این رزمایش محسوب می شود.همچنین تولید آیتم های تصویری و پوسترهای مفهومی در کنار کارگاههای تخصصی تولید محتوا از دیگر برنامه های این رویداد خواهد بود .

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام تاکید کرد: کشف استعدادهایی که شرایطی برای عرضه توانمندی هایی خود در حوزه تولیدات دیجیتال نداشته اند و همچنین حمایت عملی از آنها، مهمترین هدف این رویداد استانی و سراسری است.

 

 

سردار مجیدی در پایان تاکید کرد: به منظور ایجاد انگیزه و تقویت تیم های نخبه به برگزیدگان هرمحور جوایز ارزشمندی اهدا میشود و برترینها قبل از هفته بسیج به رقابتهای کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal