آخرین اخبار

17. آبان 1400 - 13:39   |   کد مطلب: 40523
در راستای توجه به امر محرومیت‌زدایی؛
انتخابات شورای جهادی شهرستان اسدآباد برگزار شد+اسامی
انتخابات شورای جهادی شهرستان اسدآباد با حضور ۱۰۵ نفر از سرگروه های جهادی و رأی گیری از آنان برگزار و از بین 10 نفر کاندیدای این انتخابات، 5 نفر به عنوان اعضای هیأت رئیسه این شورا انتخاب شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، انتخابات شورای جهادی شهرستان اسدآباد برای انتخاب هیأت رئیسه این شورا با رأی گیری از 150 جهادگر بسیجی گروههای جهادی مختلف در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

 

در این انتخابات که تعداد 10 نفر از جهادگران به عنوان کاندیدای عضو شورای جهادی این شهرستان اعلام آمادگی کرده بودند، با رأی گیری از تعداد  150 سرگروه جهادی انتخاب شدند.

 

در آئین برگزاری این انتخابات، حجت الاسلام سهرابی، مسئول مجمع جهادگران استان همدان با اشاره به فعالیتهای اقشار مختلف در گروههای جهادی، اظار کرد: 117 گروه جهادی در سطح شهرستان فعالیت دارند.

 

وی گفت: یکی از گروه های جهادی مربوط به گروه مبلغین جهادگر شهرستان است که در سطح استان چنین گروه جهادی را نداریم و در این گروه مبلغین و روحانیون اقدام به ساخت مسکن برای محرومین با مشارکت خود مردم داشتند.

 

مسئول مجمع جهادگران استان همدان با اشاره به شکل گیری بسیج سازندگی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت گروههای جهادی، با انحلال جهاد سازندگی به دستور رهبری بسیج سازندگی فعالیت خود را در سال ۷۳ آغاز کرد و امروز فعالیتهای گسترده ای در حوزه های مختلف دارد.

 

در ادامه حجت الاسلام هادی خسروی با ۶۰ رای به عنوان رییس، امید احمدی با ۵۶ رای نایب رئیس، حجت الاسلام سهرابی با ۳۴ رای مسئول امور کارگروه های تخصصی، خانم عذرا نجفی با ۳۳ رای مسئول اموزش و کیفی سازی، محمدصفایی با ۳۱ رای به عنوان نظارت و بازرس مالی شورای جهادی انتخاب شدند.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal