آخرین اخبار

17. آبان 1400 - 13:51   |   کد مطلب: 40524
علی‌اصغر صداقتی مسئولیت در شورای جهادی را مهم خواند و گفت: افرادی که در این انتخابات رأی می آورند و مسئولیت میپذیرند، باید از مسئولان مطالبه گری کرده و حق مردم را درخواست کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، علی‌اصغر صداقتی، مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع همدان در آئین برگزاری انتخابات شورای جهادی شهرستان اسدآباد که در سپاه ناحیه برگزار شد، انتخابات این شورا را یکی از انتخابات های اجتماعی پر برکت خواند و اظهار کرد: گروههای جهادی نیاز به اتاق فکری دارد که افراد آن از بین اقشار جهادگر شکل گرفته باشد و کارها مثمر ثمر انجام دهند.

 

 

وی با بیان اینکه افراد جهادگر بدون هیچ چشم داشتی در راستای محرومیت زدایی قدم بر می‌دارند، گفت: سومین دوره انتخابات شورای جهادی در شهرستان اسدآباد برگزار شد و افرادی باید انتخاب شوند که بتوانند از مسئولین مطالبه گری کنند و بدون ملاحظه کاری فعالیت داشته باشد.

 

 

مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع همدان با تأکید بر اینکه افراد جهاد گر باید حق مردم را از مسئولان بخواهند و  محرومیت اسدآباد را درک کنند، افزود:  پیشاز این ۲۰۰ گروه جهادی در استان داشتیم که امروز این تعداد به هزار و ۷۰۰ گروه جهادی رسیده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: البته در کنار رشد گروههای جهادی متأسفانه منابع مالی و اعتباری خاص گروه های جهادی در طول این سالها تغییر نداشته است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal