آخرین اخبار

15. فروردين 1401 - 12:07   |   کد مطلب: 41854
حسین علی شرکائی با اشاره به اینکه برخی افراد چرب زبان با شگردهای خاصی از ما سؤ استفاده کرده و ما را از مسیر حق خارج می‌کنند، گفت: افراد چرب زبان دور ما را نگیرند، ما هوشیاریم و اجازه چرب زبانی به افراد را نمی‌دهیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین علی شرکائی، سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد در اولین شورای اداری سال ۱۴۰۱ شهرستان اسدآباد که امروز 15 فروردین در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سخنانی از حضرت علی(ع) به مالک اشتر که فرمود برای کسانی که به تو نیاز دارند زمان تعیین کن که در آن فارغ از آن بپردازی، از خودپسندی و اعتماد به آنچه موجب اجابت شده و دلبستگی به ستایش و چرب زبانی‌های دیگران پرهیز کن همانا پست و مقام برای تو ماندگار نبوده و امانتی بر گردن توست" اظهار کرد: افراد چرب زبان دور ما را نگیرند، متأسفانه برخی با شگردهای خاصی از ما سؤاستفاده می‌کنند و با چرب زبانی مارا از مسیر حق خارج می‌کنند. ان شالله ما هوشیاریم و اجازه چرب زبانی به افراد را نمی‌دهیم.

 

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در سال 1400، گفت: با روی کارآمدن دولت آقای رئیسی امید به جامعه تزریق شد و کشور 8 سال که در دولت ضعیف بود، خارج شد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد به واکسیناسیون و کاهش آمار مرگ ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: ما از روزانه 700 نفر فوتی در کشور امروز با تزریق واکسن به 38 نفر رسیده ایم و برخی در دولت قبل واردات واکسن را به برجام تحریم گره زده بودند.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال 1401 به نام "تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان" از سوی رهبر انقلاب، گفت: امروز رویکرد دولت مبتنی بر ایجاد اشتغال با توجه به دانش بنیان است.

 

شرکائی با اشاره به تشکیل 31 جلسه شورای تأمین امنیت در طول یک سال گذشته، گفت: بازار شب عید امسال بازار آرامی بود و هیچ نگرانی در توزیع کالاهای اساسی نداشتیم.

 

وی با اشاره به بازدیدهای نوروزی امسال بر موضوع توجه به نماز اول وقت در ادارات تأکید کرد و گفت: باید جلسات قبل از شروع اذان به اتمام برسد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد با تأکید بر تکریم و احترام به ارباب رجوع تصریح کرد: در دولت مردمی آقای رئیسی به مردم توجه شده و باید فاصله ما هم با مردم کمتر شود.

 

وی با اشاره به کمبود نیرو در برخی از ادارات، گفت: البته کمبود نیرو نباید موجب زمین ماندن کارها شود و این امر از هیچ مسئول پذیرفته نیست.

 

شرکائی با تأکید بر هماهنگی برای خروج مسئولان از شهرستان در زمان مرخصی، گفت: در زمان برگزاری جلسات  حضور به موقع مسئول مهم است و مدیران باید جلسات شهرستانی را اولویت قرار دهند.

 

وی با تأکید بر جذب سرمایه گذار، گفت: باید عزم را برای جذب سرمایه گذار جزم کرده و نگذاریم پشت دربهای بسته بمانند و در درگیر و دار انجام کاغذ بازی های اداری شوند، متأسفانه برخی سرمایه گذاران را فراری می‌دهند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد با تأکید بر عدم استفاده شخصی مدیران ادارات از وسایل نقلیه دولتی، گفت: برخی ادارات گویا اداره جمهوری اسلامی نیستند و در زمان مناسبت‌ها نه تنها هیچ برنامه و مراسمی ندارند بلکه در مراسمات هم حاضر نیستند.

 

وی در پایان سخنانش بااشاره به طلب 2 میلیاردی اداره برق از ادارات و با تأکید بر پرداخت آن از سوی ادارات، به معرفی رئیس جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای پرداخت. مسعود حبیبی عالم به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal