آخرین اخبار

30. فروردين 1401 - 10:18   |   کد مطلب: 41996
میهمانی خصوصی به سبک شهدا در گلزار شهدای اسدآباد؛
یادواره شهید ابراهیم هادی در روز میلادش در اسدآباد
خادمان شهدای گمنام شهرستان اسدآباد یادواره ای را به مناسبت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی در روز اول اردیبهشت در گلزار شهدای این شهر برگزار کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، پنجشنبه را به کسی قول ندهید، همه میهمان "شهید ابراهیم هادی" هستید؛ این نامه دعوت لحظاتی قبل از سوی خادمان شهدای شهرستان اسدآباد بدست‌مان رسید تا به اطلاع مردم شهید پرور اسدآباد برسانیم که میهمانی خصوصی به سبک شهدا در گلزار شهدای اسدآباد برپاست؛

 

این میهمانی به مناسبت سالروز تولد "شهید ابراهیم هادی" یکی از شهدای جاویدالاثر در اول اردیبهشت است که سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان به دنیا آمد.

 

او در والفجر مقدماتی پنج روز به همراه بچه‌های گردان کمیل و حنظله در کانال‌های فکه مقاومت کرد اما تسلیم نشد و در ۲۲ بهمن سال ۶۱ بعد از فرستادن بچه‌های باقی مانده به عقب، تنهای تنها با خدا همراه شد و دیگر کسی او را ندید. او همیشه گمنامی را که صف یاران خداست از پروردگار خواست و به آرزویش رسید.

 

این میهمانی ساعت 16 الی 18 با روایت گری آقای هوشیار و نوحه سرای آقایان الله کرمی و مجید صادقی در اول اردیبهشت در گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal