آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1401 - 11:06   |   کد مطلب: 42162
مراسم تجلیل از معلمان و بازنشستگان فرهنگی اسدآباد همراه با حواشی جالب و البته قابل تأملی بود که به آن پرداختیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم که در هفته گذشته بود و با تعطیلی عید فطر همزمان شد، بالاخره روز گذشته مراسم بزرگداشت و تجلیل از معلمان نمونه و سرآمد استانی و شهرستانی و البته بازنشستگان فرهنگی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

این مراسم که با تأخیر یک هفته ای و نزدیک به یک ساعته برگزار شد، 6 سخنران و یک برنامه طنز، یک سرود و یک مقاله در آن تدارک دیده شده بود که سخنرانان بیش از آنکه به مقام معلم بپردازند، از یکدیگر تقدیر می کردند.

 

سخنرانان تعدادشان آنقدر بالا بود که اگر چه صدا معلمان حاضر را درآورده و در برنامه ای که به نامشان بود، خستگی را بر تن شان گذاشت اما همچنان بر طبل صبر می کوبیدند و سخنان سخنرانان را گوش می دادند، گویی چاره ای نداشتند و در انتظار اجرای برنامه طنز بودند.

 

 البته تعدادی از فرزندان کوچک معلمان که در مراسم بودند، هرزگاهی صدایشان می آمد و می‌گفتند کی تمام میشه، کی می‌ریم مامان! ناگفته نماند بازیگر طنز لیموترش هم به خستگی آنان با تعداد زیاد سخنرانان اشاره کرد.

 

 
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش که بنا به گفته خودش به دعوت نماینده مجلس راهی این شهر شده بود، در سخنانش به تصویری بزرگ از رئیس سابق آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت فکر کردم مدافع حرم است! پرسیدم گفتند رئیس سابق آموزش و پرورش است و اینکه کف زدند برای او و مورد اقبال بوده، قدرشناسی را می رساند.

 

اما نکته قابل تأمل که چون یک سریال تکرار می‌شود و همچنان مورد بی توجهی مسئولان است، و در این برنامه هم شاهد آن بودیم، مشکل سیستم صوتی بود که بازیگر طنز لیموترش هم به حالت طنز به آن اشاره کرد، اسدآباد با یک سالن فرهنگی بدون سیستم صوتی مناسب!
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal