آخرین اخبار

5. خرداد 1401 - 8:52   |   کد مطلب: 42319
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان خبر داد:
توزیع سالانه 90 هزار تن کودشیمیایی از 80 کارگزار در استان همدان
بهروز الیاسی از تأمین و توزیع سالانه 90 هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه دار ازته، فسفاته و پتاسه در استان همدان خبر داد و گفت: این میزان کود از طریق 80 کارگزار و عامل فروش در نزدیکترین مکان به کشاورز تحویل می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، بهروز الیاسی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد محصولات کودی در این استان با اشاره به شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال زایی» اظهار کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مجری طرح خودکفایی در کودهای کشاورزی است که با امضای تفاهم نامه با بیش از 130 شرکت دانش بنیان، موفق به تولید بیش از هزار و 100 محصول استاندارد شده و گام مهم در خودکفایی کشور برداشته است.

 

 

الیاسی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در راستای طرح خودکفایی در کودهای کشاورزی، سوم خرداد با برگزاری همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی، با حضور 20 شرکت دانش بنیان تولیدکننده کود در استان تلاش کرد پل ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده باشد.

 

 

وی هدف از برگزاری این همایش را حمایت از تولیدات دانش بنیان عنوان کرد و افزود: با حمایت از تولید اشتغال زایی نیز اتفاق خواهد افتاد و در تحقق شعار سال اقدام جدی رقم خواهد خورد و کشور در مسیر خودکفایی در کودهای کشاورزی قرار خواهد گرفت که امیدواریم بزودی این اتفاق بیفتد.

 

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با تأمین صدردرصدی کودهای شیمیایی مورد نیاز استان و تأمین و توزیع سالانه حدود 90 هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه دار ازته، فسفاته و پتاسه شده است، خاطرنشان کرد: این کودها از طریق 80 کارگزار و عامل فروش در نزدیکترین مکان به کشاورز تحویل می‌شود.

 

 

 وی یادآور شد: هم اکنون بیش از 17 هزار تن انواع کودهای شیمیایی در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ذخیره شده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal