آخرین اخبار

8. تير 1401 - 13:02   |   کد مطلب: 42631
توقع مردم از مسئولان در توجه به شهدا عمل است نه شعار؛
پیشنهاد رسانه به مسئولان اسدآباد؛ پویش عملی هر مسئول مرمت یک مزار شهید
بارها از این رسانه تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام در ورودی شهر اسدآباد به عنوان یک مطالبه مهم و جدی مردم شهیدپرور مطرح شده و این روزها مرمت سنگهای مزار شهدا در گلزار آنان مورد مطالبه مردم است که هنوز چندان توجهی از سوی مسئولان به این مطالبات نشده؛ حال یک پیشنهاد از این رسانه به مسئولان که این بار به جای حضور در مزار شهدا و غبارروبی آنها و گرفتن عکس یادگاری، خود دست به کار شوند و با راه اندازی پویشی عملی مرمت مزارهای شهدا را به پاس همان میزهایی که خونهای رنگین برایش ریخته شد، برعهده بگیرند، مثلا هر مسئول مرمت یک مزار شهید؛ این رسانه هم براساس رسالتش قطعا" این حرکت زیبا و ماندگار را پوشش خبری خواهد بود.

به گزارش آوای سیدجمال، بنا بر آنچه امروز چهارشنبه 8 تیرماه در کانال منتسب به فرمانداری منتشر شده، در جلسه ای با عنوان "ساماندهی گلزار شهدا" که به ریاست حسینعلی شرکایی، فرماندار و حضور شهرداران آجین، پالیز و اسدآباد، 4 تن از اعضای شورا، بخشداران، رؤسای برق و بنیاد شهید برگزار شده، فرماندار به موضوع قول فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با نماینده مجلس برای تامین اعتبار فضاسازی، مبلمان و آسفالت گلزار شهدای گمنام این شهر اشاره کرده است اما مبلغ آن و اینکه چگونه قرار است این اعتبار محقق شود مطلبی عنوان نشده است؟ اما سؤال دیگری که مطرح است آیا این وعده محقق شده و در صورت عملی شدن وعده، به حساب کدام ارگان و یا...واریز شود؟

 

وی همچنین بر مسئله ساماندهی مزار شهدا، برق رسانی، راهسازی و آسفالت تأکید و آن را اولویت شهرداران و دهیاران دانسته، این درحالی است که چندین سال است علی رغم مطالبه گری مردم و رسانه در خصوص تکمیل یادمان شهدا تنها به چنین جلساتی اکتفا می شود و عملا" اتفاقی در ساماندهی این امور دیده نمی‌شود.

 

تکمیل یادمان شهدای گمنام در ورودی شهر اسدآباد بارها از این رسانه به عنوان یک مطالبه مهم و جدی مردم شهید پرور این شهر مطرح بوده که متأسفانه نه تنها به آن توجهی نشده بلکه مرمت سنگ های تخریب شده مزار شهدا هم در گلزار شهدای این شهر به آن اضافه شد و مردم را آزرده خاطر کرده است.

 

حال این نکته جالب است بسیاری از مسئولان این شهر مناسبتهای مختلف یکی از برنامه هایشان غبارروبی و گلباران مزار همین شهداست و شاید در هر مناسبی آن را می‌بینند و از آن می‌گذرند.

 

و اما پیشنهاد این رسانه به مسئولان که این بار به جای حضور در مزار شهدا و غبارروبی آنها و گرفتن عکس یادگاری، خود دست به کار شوید و با راه اندازی پویشی عملی مرمت مزارهای شهدا را به پاس همان میزهایی که خونهای رنگین برایش ریخته شد را برعهده بگیرند، مثلا هر مسئول مرمت یک مزار شهید ؛ این رسانه هم براساس رسالتش در پوشش خبری این حرکت زیبا خواهد بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal