آخرین اخبار

10. مرداد 1401 - 10:10   |   کد مطلب: 42922
خیابان‌ 15 خرداد شهر اسدآباد یکی از خیابانهای پرد تردد و با جمعیت بی شماری است که با معضلات اجتماعی، رفاهی و خدماتی همراه است.

به گزارش آوای سیدجمال، یکی از خیابان‌های شهر اسدآباد که نامش برگرفته از قیام خونین 15 خرداد و در راستای زنده نگه داشتن شهدای 15 خرداد است، متأسفانه علی رغم تردد زیاد وسایل نقلیه و جمعیت آن کمتر به آن توجه شده است.

یکی از شهروندان اسدآبادی در این منطقه با ارسال نامه اهالی و هیأت امنای مسجد این منطقه خطاب به فرماندار از سال گذشته مطالباتی را داشتند که به آن پرداخته نشده است.

در این نامه آمده است که بعداز 42 سال هنوز خیابان 15 خرداد از نبود جالیز و یا موزائیک فرش مناسب بی بهره است؛

این خیابان نیاز به نصب 2 عدد تابلوی تاکسی و نیمکت برای نشستن مسافران در ابتدای ورودی میدان آزادگان دارد.

سد معبر توسط مغازه داران و نمایشگاه اتومبیلها در خیابان 15 خرداد از معضلات اجتماعی این نطقه شهری است که به آن اشاره شده.

از دیگر نیازهای این منطقه وجود یک دستگاه عابر بانک و آُسفالت و لکه گیری خیابان و کوچه های 15 خرداد هزینه آن از سوی مردم پرداخت شده است.

دیوارکشی زمین‌های خالی که محلی برای زباله و وجود حیوانات و تهدیدی علیه بهداشت است، پلاک کوبی درختان موجود در خیابان‌های اصلی شهر و کاشت نهال ، فرسودگی لوله آب فاضلاب شهری و رسیدگی مناسب به دو پارک رضوان و ملت  آزادگان و جلوگیری از ورود موتورسیکلت سواران و افراد متجاهر از دیگر نیازهای اهالی این منطقه است.

در این نامه کمبود آب منطقه از دیگر مشکلات اهالی این منطقه عنوان شده است که از مسئولان مطالبه شده است.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal